thamupp Postad 24 Maj, 2010 Rapport Postad 24 Maj, 2010 Jag hittade bakomfilm om just det här avsnittet på youtube: (Del 1.) (Del 2.) (Del 3.) (Del 4.) Låter väldigt intressant! Ska kolla på dom videorna senare. Citera
The Holy Three Postad 25 Maj, 2010 Rapport Postad 25 Maj, 2010 Det var någon som sa att de spelade in alltihop på nytt (med lookalike besättning får man anta) och det verkar ju vara logiskt. J. Nae det var inte riktigt så det gick till. Dom använde sig av orginal materialet och spelade in DS9 besättningen mot green-screen. Sen klippte dom in dom helt enkelt! Måste ha varit världens pill-jobb! Jag hittade bakomfilm om just det här avsnittet på youtube: (Del 1.) (Del 2.) (Del 3.) (Del 4.) Tror (hoppas) inte att han syftade på att dom hade lookalikes på alla, inkl. Spock & Kirk, utan bara annat, som personal som gick förbi etc. Citera
Hugh Postad 17 September, 2012 Rapport Postad 17 September, 2012 Jag minns avsnittet med Tribblarna sen jag var liten. Rättare sagt så mindes jag Tribblarna men inte mycket annat av handlingen. När jag såg avsnittet (som var med i en "best of box" som jag köpte) i våras igen blev jag glatt överaskad. Sa till dem som jag såg avsnittet med att jag alltid undratt vem som stått inne i förrådet och kastat Tribblar i huvudet på Kirk. Vi blev alla glatt överaskade av händelserna i nämnda DS9 avsnitt som vi såg strax efteråt! *ler* /Hugh Citera
Admiral Picard Postad 25 Oktober, 2013 Rapport Postad 25 Oktober, 2013 Detta avsnitt tycker jag väldigt mycket om. Dem har lyckats bevara det gamla och kombinera med det nya utan att det blir överdrivet. Handligen är välgjort och skådespelarna gör ett toppenjobb. Speciellt Captain Sisko som i slutet går fram till Kirk, vilket var det perfekta slutet för detta avsnitt. Därför klassas Sisko som Legend och en av dem bästa Kommendörerna i Stjärnflottan. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.