Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Känns som Travis har drabbats av Kims öde. Inga manus författare vill ha honom i en roll eftersom de inte finns något att bygga på, och komma på någon ny ide är star trek författare väldigt dåliga på (kanske lite överdrivet  ;) )

Men ibland verkar de som manusförfattarna avsiktlig inte låter honom få en replik för att spara pengar? killen sitter på bryggan och de andra karaktärerna har en livlig diskution men Travis bara sitter och stirrar in i kontroll panelen. Käns som han bara är med bara för titta vi är inte rasiste vi har med en svart person.

<{POST_SNAPBACK}>

Det finns grejor.. det är bara att nån måste börja bygga på det.

Verkligen synn om det inte blir nåt av det.

• 1 år senare...
Postad

Jag gillade att Travis fick lite mer utrymme under den sista säsongen. I de sista 2 avsnitten fick vi till och med träffa någon från hans förflutna, visst inte ytterligare en space boomer men i alla fall. Hade det blivit fler säsonger tror jag att manusförfattarna kunde ha använt honom ännu mer och fått en ny fräsh vinkel på serien. Travis är ju den karaktär i enterprise som funmderar mest på varför han fortsätter med rymdresandet i stället för att skapa ett hem någonstans. Det är något som jag tror att många kan identifiera sig med.

Postad

Jag tycker att manusförfattarna skulle kunnat använt travis i någon av dom där "elaka snubbar tar över och jagar besättning runt i skeppet) Då skulle han kunnat använt den där omvända gravitets rummet han visar för trip i Broken bow.

Conny

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...