Gå till innehåll

Star Trek-flingor och -actionfigurer


Nyhet

Rekommenderade inlägg

Snacka om att mjölka Star Trek-märket! I USA finns Star Trek-flingorna från Kellogg's att köpa just nu, i form av snurrande galaxer. Undertecknad redaktör har förhoppningen att få hem något paket snart, och det kommer isåfall en recension på hur de smakade. Café Society ger den dock 3 skedar av 4 möjliga, även om de inte tycker att det ser ut som några snurrande galaxer. Flingorna finns självfallet bara i en begränsad period.

Sedan hittar vi information om att Playmates kommer ut med en andra våg av Star Trek-actionfigurer i höst. Man får där se general Ayel, Kirk i ledighetsuniform, Sulu i rymddräkt, Spock i akademiinstruktörsuniform, Sarek, Keenser (den utomjording som var med Scott på isplaneten), McCoy i Enterprise-uniform, Kirk i kadettuniform och Chekov i Enterprise-uniform. Dessa är de actionfigurer som är i den minsta storleken. Ni ser alla bilderna på Pop Culture Zoo.

[ Till originalnyheten ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att det kommer en andra våg, men att det ska skilja vilka som släpps mellan 3 och 6 inch figurerna tycker jag är dåligt. Tror inte det var så med den första vågen av actionfigurer, nu kan man tvingas att köpa både 3 & 6 inch figurerna, där första vågen mer eller mindre är exakt likadana.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ST-flingor, det skulle man ha på frukostbordet... :lol: (eller spara för evigt.) Fler dockor. *Me want* Jag kommer nog inte att få, men en Uhura-docka skulle vara något att önska sig... :rolleyes: Känns som ett onödigt inlägg... Jaja, jag är trött, varm och har tråkigt, vem kan klandra mig? >xO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...