Gå till innehåll

Clip of the day


Karl

Rekommenderade inlägg

Är det någon här som brukar kolla på videoklippen som dom lägger upp på startrek.coms hemsida? Tycker ni klippen är bra, eller är det några klipp som ni hellre skulle vilja se? Skulle vara kul att höra era åsikter om detta.

Jag själv tycker att många av klippen är väldigt roliga att se. Det ger mig en tillbaka på de första avsnitten som jag såg :) . Sen så kan man få ett tips om avsnit som man borde se om man inte redan sett alla Voyager avsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...
Är det någon här som brukar kolla på videoklippen som dom lägger upp på startrek.coms hemsida? Tycker ni klippen är bra, eller är det några klipp som ni hellre skulle vilja se? Skulle vara kul att höra era åsikter om detta.

Jag själv tycker att många av klippen är väldigt roliga att se. Det ger mig en tillbaka på de första avsnitten som jag såg :) . Sen så kan man få ett tips om avsnit som man borde se om man inte redan sett alla Voyager avsnitt.

Deras trailers avslöjar ALLDELES för mycket, jag slutade se på trailers för ENT ungefär när jag började. Också är det den typiska uhm... hesa rösten som presenterar det.

"Next, on Star Trek ENTERPRISE!" :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 år senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...