Jump to content
Sign in to follow this  
Pjotr'k

Födelsedagar

Recommended Posts

:D Grattiss Zuula som fyller 19 år idag! :D

Det var ju nästan ett år sen Zuula skrev ett inlägg.

Jovisst, men visst förtjänar hon/han ett grattis i alla fall? ;)

Kanske kommer hon/han hit då och då, och då är det ju kul att få en hälsning! :)

Man får hoppas det! När man skickar ett personligt meddelande så får ju vederbörande ett mail till sin e-post om att man fått ett nytt personligt meddelande, så då kanske de kommer tillbaka tll forumet.

:D Jag passar även på att gratulera Ensign Finlandssvensk som fyller 25 år idag :D . Visserligen ännu längre sedan han/hon skrev ett inlägg men som jag sa i ovanstående text så kanske det får dem att återkomma.

När ni har födelsedag - önskar ni er Star Trek-saker, eller är det lönlöst att önska sig? För mig är det lönlöst, så jag har gett upp! :(

Det är det som är problemet med att ha en partner som inte fullt delar ens intresse. Jag har bara fått en Star Trek sak en gång. Det var filmern First Contact på DVD och den fick jag av syrran i julklapp.

Grattiss ENEMiX(22) och Jonaz Dax(24) på födeslsedagen.

Har aldrig fått nått Star Trek relaterat på en födesledag men som julklapp en gång, Hidden Evil (pc spelet).

När ni har födelsedag - önskar ni er Star Trek-saker, eller är det lönlöst att önska sig? För mig är det lönlöst, så jag har gett upp! :(

Har ännu inte behövat ge upp sånt. Blir ofta att jag får någon Star Trek-sak i pressent när det är vad jag önskar mig. :)

Stort grattis, Mikael! Du är ju en av de som varit med från allra första dagarna för detta forum. Kul att du hänger med nu också!

Om det där med att få presenter: Jag måste ju ändå förstå de i min närhet som har svårt att hitta just de Star Trek-prylar jag önskar mig. Jag vet ju var jag skall få tag på dem billigast och snabbast, så om det inte var så tråkig present skulle jag önska mig pengar i stället. Nåja, jag blir nöjd med vad jag får. Det viktiga är att jag "tillåts" titta på och prata om Star Trek så mycket jag vill...

Grattis till chaotica(31), MrsRiker(32)  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Tusen tack!! Har fått massa presenter men inte en enda Startrekrelaterad.... Å andra sidan är ju inte dagen slut än...*fniss*

Ett stort och varmt grattis till Döparn som i dag fyller *tadaaa* 20 år!

"Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar på din födelsedag! Med blommor och blader vi firar dig i dager, vi gratulerar på din födelsedag!" [skall läsas med lämpliga brösttoner]

Det bor en ung kille i Gnosjö

Förmodligen ett litet busfrö

Han gillar dataspel, Elvis och Star Trek

Och hans namn är Lieutenant Speck

Äter förmdligen nu tårta i stället för småbrö'

HURRA HURRA HURRA

Grattis Speck! :)