Jump to content
Sign in to follow this  
SuperstarSyndrome

Byta liv?

Recommended Posts

Snygga bilar, Snabba flygplan, Charterresor, DVD, MP3, Medicin, läkare, MHZ, GIGABYTE, Techno, Klubber, Barer, människor, PS2, tryggt samhälle, vackra landskap. Fiske, Snö, Is, sjö, Sommar, Sol, Traditioner, CD-R, Walt Disney, lång livslängd. Film, Bio, Popcorn, Coca-Cola, Mus, Katt, hund, krokodil, Dubbdäck, GPRS, Ädelost, SONY, hemmabio, inlines, NIKE, cornflakes, Tejp, häftmassa, Duschcreme 2in1, Baldurs Gate, Beethoven, E-type, Zoomobjektiv, Ericsson T39, Ginza.se, Smultron, Jordgubbar, Potatis, Pasta, p-piller,  Star trek Voyager...

Varför skulle man vilja byta ut detta???

Håller verkligen med Rickard! Självklart skulle det vara coolt att få möligheten att vara på Voyager(eller något annat skepp)under en viss tid, men jag vet att jag skulle sakna allt underbart som finns här hemma. Antagligen är jag helt enkellt inte tillräckligt insnöad på Star Trek, som vissa andra...

:P

bara att gå i skolan känns ju som om man vore 70 000 ljusår hemmifrån så man borde ju vara van...

men jag skulle älska att vara där ute, å det e ju inte helt fel att kunna se stjärnorna utanför fönstret.... *drömmer mig bort*

P'tack: jag tyckte hans rum såg lika stort ut när man såg en bild på det i säsong 7...

det jag syftade på var att alla "huvuspersoner" har stora rum, men dom andras får man aldrig se (vad jag vet)

om alla har så stora rum, hur får dom plats???

holodäck skull nog aldrig trötta ut mig.. det finns ju SÅ MYCKET man kan göra där!!   :D  :)  :D

:borg1:

positiva man kan göra typ alla olika platser och scener..

känner man att vara hemma skappar man ju bara sitt hem så känner man ju sig som hemma...

Jag varit eld och lågor om jag fick den chansen.

Jag skulle absolut ta chansen om jag fick chansen att åka med i Voyanger....absolut! Doch skulle jag ha den kunskapen som krävs för att medverka i besättningen. Seven of Nine´s jobb skulle vara intressant....andra valet skulle nog vara Tom Paris jobb..haha..se upp! Fast allra helst skulle jag vilja ha Janeways jobb, om man fick välja!!!!

Tänk om man kunde ha en holodäck hemma, suck!!!!! :)  :)

// Mariah

Jag skulle göra vad som helst, (jag älskar rymden)

frys ner mig bara jag får uppleva en rymdfärd  som går längre än till mars.

men skulle någon fråga mig om jag skulle kunna tänka mig att byta plats, skulle jag inte tveka

Jag skulle göra vad som helst, (jag älskar rymden)

frys ner mig bara jag får uppleva en rymdfärd  som går längre än till mars.

men skulle någon fråga mig om jag skulle kunna tänka mig att byta plats, skulle jag inte tveka

Det kan ta ett tag innan man enns kommer till Mars du skulle karnse få vänta 200 år innnan det men man skulle nog vilja se rymmden med egna ögon.. :)