Jump to content
Sign in to follow this  
superwoman

Janeways alla frisyrer

Recommended Posts

hmm har jag faktiskt aldrig tänkt på, men det varierar dock inte allt för mycket om jag kikar på bilderna :)

<{POST_SNAPBACK}>

Kan jag hålla med om, inte mycket skillnad där inte. Undantaget bilderna från: "Unimatrix zeropart 2", "Bride of Chaotica!" och "Endgame" som alla är lite speciella.

Och sen har vi ju episod 7 "Eye Of The Needle" Där jag finner henne.... hmmm... ganska attraktiv... :rodna:

(Får man tycka så utan att bli betraktad som en mullig mansgris här på forumet?) ;)

Och inte får man glömma avsnitten Year of Hell (eller hette det så?). DÄR kan man snacka om bad-hair-day.... :lol: :lol: :lol:

På tal om hennes frisyrer. Jag kollade på min DVD box säsong 2, och i avsnittet där Tom och Neelix är på mission o blir typ föräldrar till en ödlebebis där är hon korthårig sen i resterande avsnitt är hon långhårig igen som hon var i avsnittena föra också. Kastat om avsnitt?

Tror Kate Mulgrew har sagt en gång att det var Serieskaparna som inte kunde bestämma sig för vilken frisyr hon skulle ha, de hade lixom inte tänkt sig en kvinna som kapten och visste inte hur en myndig och mycket bestämd kvinna skulle ha sitt hår. Till slut blev Kate så sur att hon sa till och bad om att få bestämma över sitt hår själv! Kul anekdot! Tycker Janeway var snygg i alla frisyrer dock. Men Eye Of A Needle var ju verkligen snyggast! Där såg hon så ung ut!