Gå till innehåll

Vem kommer T'pol gifta sig med?


Enterprise_Nx-01

Vem kommer T'pol gifta sig med?  

25 medlemmar har röstat

  1. 1.

    • Trip
      9
    • Archer
      6
    • Malcom
      3
    • Travis
      0
    • Phlox
      0
    • Hoshi
      1
    • Annan Betsättnings Man/Kvinna På Enterprise
      0
    • Soval
      1
    • Vulcanen Hon Skulle Gifta Sig Med I Breaking The Ice
      4
    • Annan (Skriv Gärna Vem)
      1


Rekommenderade inlägg

*Spoiler Varning*

Om man läser på startrek.com om vad skådespelarna har att säga om säsong 4 så avslöjar Jolene Blalock att T'Pol kommer gifta sig iden fjärde säsongen och då passar det ju att spekulera i med vem hon kommer gifta sig..... Saxat från Startrek.com

Spoiler Varning

En repporter ställer frågor till Jolene om den fjärde säsongen... Läs allt här

She hopes to have the opportunity to resolve some of the emotional loose ends for her character. "I had a hard time last year. I had a real hard time with the trellium-D addiction, I had a real hard time with the sex, I had a hard time with the emotions — I couldn't justify it as an actor. Why do I find these emotions so thrilling? What's wrong with me? I just felt that she was lost. She was lost in the story arc, she was lost in resigning her commission, not having a post —- it was weird not being called 'subcommander.' I felt that she was ripped of her respect and her dignity. I just felt that she became an emotional floozy, you know? And I didn't like it."

This year she hopes to build T'Pol back up, in part by enriching the character's history, roots and beliefs. And along those lines, she revealed that T'Pol will be getting married in the third episode. Can you elaborate on that, we asked? "Nope. Except, I don't have to fight anybody." (Unlike Spock in "Amok Time.")

Läs Även Interjuven med Manny Coto Om Fjärde Säongen Hära

Redigerad av Enterprise_Nx-01
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det blir mr Koss om jag inte tippar helt fel. men detkommer ju inte att hålla säsongen ut. antingen blir Trip´s charm för stark så att det blir skilsmässa eller så får han en torped i skallen.

dom som har hängt med i spoilers vet nog vad jag pratar om. :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såklart de blir Trip efter all den "fotmasage" som de håller på med. Alternativ (väldigt låg sanolikhet) att hon faktiskt gifter sig med sin vulkaniske fästman, läst att någon ep i 4:e sesången ska handla att hon bli hemkallad för at gifta sig med honom, men troligtvis lämnar hon honom igen..... eller han drabas av få-torped-i-skallen-döden eller liknande som Lorian föreslog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sattsar på Koss (Vulcanen Hon Skulle Gifta Sig Med I Breaking The Ice). Om serien ska fortsätta i fler säsonger vorde det löjligt med Trip och T'pol som gift par.

Jag tror hon gifter sig med Koss efter att ha gjort någon kompromis med honom som gör att hon kan stanna på Enterprise, det skulle vara ett bra sätt att avsluta den löjliga T'pol/Trip romansen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Koss: Du har gjort vad?! Tagit droger som förstört ditt nervsystem och logik och nu kräver du sex en! gånger varje månad. Min logik säger mig att det är ett utmärkt förslag att sända dig tillbaka till Enterprise din nynfoman och kom inte tillbaka fören det är dags för Por far (stavning)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Ojoj, svår fråga alltså. Tror ju inte Archer kommer få chansen, även om han gärna skulle vilja som man märkt i vissa avsnitt.

Frågan då är om hon vill bejaka sina känslosidor mer så kanske det blir med en människa, men vill hon ha kvar Vulcan traditionen då är det mer gjutet.

Blir ju spännande att se i varje fall. När kommer säsong 4 i USA egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Här är ett klipp från en artikel med Jack Donnor som spelar prästen i "Home":

TN: In "Home" the character of T'Pol has returned for a visit to Vulcan. So are most of your scenes with Jolene Blalock?

JD: Yes, the last scene of the episode. As I said it's not a large role. I officiate at the wedding. What happens is she has to marry another Vulcan for political reasons, to get her mother out of a jam.

Där pratade han bredvid mun. Berman och Braga lär inte bli glada. Om det inte är lömsk desinformation från deras sida. Om det stämmer så är det iallafall ett bevis på att B&B inte har helt tomt på loftet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Jag tror tyvärr att det blir trip men jag tycker att hon är bäst ogift egentligen. Men hallå reed, dom två passar inte ihop så jag förtsår inte hur du tänker döparn. jag tycker själv att reed och t'pol är oerhörda motpoler. T'pol har inget av det taktiska lugn och militäriska pondus som reed har. Nej reed tycker jag passar bättre med sina vapen och sina aliens som han dejtar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inne på samma spår som så många här.

Jag ser gärna att det inte blir något mellan Trip och T`Pol, inte mellan några andra heller för den delen inom besättningen. Tror det ger mera om man känner spänningarna under ytan och att frustrationen byggs upp, men regelrätta relationer motsätter mig på grund av att de inte ger lika mycket som själva spänningarna.

Måste varit flera som gillade att se Tom och B`Elana smyga rundor istället för att se dem gå rundor och hålla handen med varandra så alla kunde se ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...