Gå till innehåll

Star Trek X: Nemesis, del 3


Quiet

Rekommenderade inlägg

  • Svar 228
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Jag tycker det ser lovande ut!

Men, vem är den flintskallige killen? Är han romulan? Ganska söt var han iaf ;)

Är det bara USA premiär 13 december? I så fall, när får vi se den?

Jag gissar på runt jul-tid eller strax efter, men ibland vet man ju aldrig.

Tycker att det är många i det gänget som är ganska söta. ;)

Effekterna vi fick se i trailern var super-snygga! Hoppas verkligen att vi får se mer av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror nog att den kommer till sverige typ i mars nästa år

I mars?? Varför tror du att det tar tre månader extra innan vi får den hit? I fallet med SW: ep II så gick den teoretiskt sett upp tidigare här än i England, t.o.m.

Hoppas verkligen inte att det tar så lång tid.

*sitter på sina händer*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I mars?? Varför tror du att det tar tre månader extra innan vi får den hit? I fallet med SW: ep II så gick den teoretiskt sett upp tidigare här än i England, t.o.m.

Hoppas verkligen inte att det tar så lång tid.

*sitter på sina händer*

Sant, men anldening till att EP II gick upp samtidigt överallt var att Lucas & co ville undvika piratkopiering av filmen genom att minska efterfrågan.

Tror inte vi får se Nemesis i mars men vi kommer troligtvis få vänta någon månad eller så på att se den, Tyvärr...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja är det Data 2 eller Lore?

Tänk er: Star Trek The Wrath of Lore

det vore nåt det. Trailern verkar bra men bara det inte blir för mycket actionspektakel och för lite trek. Romulaner är ju inte direkt några som kastar sig in i en strid i första laget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att den trailern är den bästa ST film trailern hittills, hoppas att det där om jämna nummer i ST filmerna menas att de är bra.

Undrar vad data döper sin android skapelase till? Det är nog inte Lore pga av den riktiga Lores verk. Jag hoppas på att han döps till Beta eller Deuce eller så.

Jag hoppas på gott och ont att jag ser filmen innan den kommer till biograferna här i Sveriga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas på gott och ont att jag ser filmen innan den kommer till biograferna här i Sveriga.

Det där har jag funderat på...

Om man får tag på filmen via internet, vill man då se den sittandes ensam hemma framför en liten dataskärm, eller vill man vänta och se den i stort format på bio i sällskap med andra trekkers?

Fast du kanske syftade p?? att du ska utomlands och se den där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där har jag funderat på...

Om man får tag på filmen via internet, vill man då se den sittandes ensam hemma framför en liten dataskärm, eller vill man vänta och se den i stort format på bio i sällskap med andra trekkers?

Om det nu tar så lång tid för den att komma till Sverige hoppas jag verkligen att svenska trekkers fixar hit den innan, så vi kan se den på treff. Internet-kopia låter inte sååå kul..  :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det nu tar så lång tid för den att komma till Sverige hoppas jag verkligen att svenska trekkers fixar hit den innan, så vi kan se den på treff. Internet-kopia låter inte sååå kul..  :(

Precis!

*hoppas hoppas hoppas*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta inlägg är förmodligen helt irrelevant, och blir säkert bortredigerat. Men jag kan inte hjälpa att undra hur det kommer sig att ngn kan starta ett Nemesis-ämne till när det redan finns så många, utan att det blir stängt. Står forumledarna över lagen(forum-reglerna)? Ok, jag vet att jag också startade ett Nemesis ämne för ett tag sedan, erkänner att det var ett misstag, men det blev ju också mycket riktig stängt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...