Gå till innehåll

Swecon 2004: Bilder


Captain Janeway

Rekommenderade inlägg

  • 3 veckor senare...

Jag hoppas ni som har tagit bilder på SWECON vill värdera att dela med er till alla. Om ni inte tänker sälja dessa, vilket jag inte tror är värd bryet, finns det ju ingen orsak till att hålla på copyrighten genom att spärra möjligheten att lagra bilderna. Jag vet de kan lagras ändå men vill gärna har tillåtelse att göra så. Jag kan tex. inte skicka dessa bilderna till Tim Russ om jag inte får lova att lagre dessa på min maskin! :)

Bara en tanke! :) Men det är ju helt upp till var och en.

Thomas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla mina bilder är © mig, men för privat bruk är de okej att använda. Du får sprida dem vidare till Tim. Jag tror säkert att övriga instämmer med mig om sina kort.

Ni har väl sett att antalet bilder är enorma på den listan jag gör med bl.a. bilder från Swecon. "Massor" av folk har lagt ut bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att Tim har redan sett bilderna - eller åtminstone de flesta. Jag skickade dem e-post med länken till ditt tema, och jag vet att hans syster har laddat ner radiointervjun och att Jedda har åtminstone försökt att ladda ner rapportsändningen. De har den hela informationen som de behöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så roligt att se alla bilder som finns. Även mitt orange (röda på bilden) hår syntes på ett. Jag har själv lite bilder men har inte scannat in dom. finns ju så många ändå.

Var rätt kul när Tim råkade titta på mig när jag tog ett kort. Tyvärr blev konsert bilderna ,örka men ja ja.... Har ju en låt som jag spelade in på mobilen min. LOL Undrar om jag kan ladda upp den på datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 månader senare...
  • 1 månad senare...
  • 4 år senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...