Gå till innehåll
Pjotr'k

Utgivningar på Video/DVD/Blu-ray

Rekommenderade inlägg

Nu går det att förboka TNG säs 1 på de flesta webbutiker. 499:- får man hosta upp för den. Jag ska köpa den och har redan bestämt att ett dygn av semestern ska gå till att ha TNGmaraton hos polarn med nytt och fräscht biorum med sjysst 7.1 ljud och full HD proj + rejält mysiga soffor och pizzeria + andra snabbmatställen 300-400 m från huset. Kommer bunkra upp med Starbar, Milky Way och Mountain Dew Voltage (eftersom den är blå och smakar bra och innehåller mycket koffein och ser dessutom ut som Romulan Ale :) )

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Beställde TNG säs 1 på Bluray från Discshop idag. Man har fri frakt på alla beställningar lagda denna vecka + att jag hade en rabattkupong på 50 kr där.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, dom har visst en 13 års jubileumsrea. Jag utnyttjade deras erbjudande genom att ta några löjligt billiga 13krs filmer som, bl. a Tjuren från Bronx 2-disc.

Redigerad av The Holy Three

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Webhallen säljer The Original Series säsong 2 på Blu-ray för 169 kr. Beställde ett ex som kom hem idag, men den ska skickas tillbaka pga för lite vaddering som förstörde det yttre papphöljet. Bryr ni er inte om sånt är det ett givet köp till det billiga priset.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Discshop har just nu en hel del rea på Star Trek. Bland annat säljer de säsongsboxarna för det som getts ut på blu-ray i Sverige (hela TOS och TNG, ENT s1-2) för 149 kr styck. Jag beställde nyss alla säsonger av TNG :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Någon gång kommer jag nog att äga ENT på blu-ray, men då vill jag nog ha hela serien. Det ska ju komma en inte alltför dyr box i Storbritannien snart... Den kanske också kan gå ned i pris eller t o m släppas i Sverige.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu