Jump to content
Sign in to follow this  
Mister Borg

Fanfilm

Recommended Posts

Jag har en faster i Mölndal så det blir nog inget problem att bo där. Jag kan ju vara den genomsluga och elaka romulanen Tamok som alltid överlistar alla, men som dör i slutet. :P

Först och främst måste jag få lite mer respons från folk. Du är den enda som svarat hittils.

Jag har en faster i Mölndal så det blir nog inget problem att bo där. Jag kan ju vara den genomsluga och elaka romulanen Tamok som alltid överlistar alla, men som dör i slutet. :P

Först och främst måste jag få lite mer respons från folk. Du är den enda som svarat hittils.

Det förvånar mig inte ett dugg :) Jag är alltid först. Eller hopplöst sen...

Kan även bero på min stora brist på sysselsättningar just nu... Din filmidé var verkligen precis vad jag behövde :)

Så svara nu, alla som läser det här!! Det här kommer bli jättekul! :colgate: Jag behöver få nåt att göra!

Ska filmen göras i GBG eller? Då måste jag som Stockholmare veta när/var/hur så jag kan ta mig dit o sånt...

Nästa sommar kommer det väl att påbörjas. Jag har väl lite sovplats de dagar vi kommer att hålla på. Skicka gärna mail om vad du vill göra i filmen! MVH

Men vi behöver ju inte ses IRL förräns nästa sommar (eller när det nu kan bli inspelning), innan dess kan ju allt göras på nätet.

Men det vore ju bra att veta vad alla tänker göra, när det är bestämt vem som gör vad kanske nån kan posta det här?

Hmm. Ni som skickat till mig om filmen måste tyvärr skicka igen. Jag var tvungen att formatera min hd. då försvann det visst, tyvärr. trodde jag gjort säkerhets kopia, men det hade jag visst inte

Hmm. Ni som skickat till mig om filmen måste tyvärr skicka igen. Jag var tvungen att formatera min hd. då försvann det visst, tyvärr. trodde jag gjort säkerhets kopia, men det hade jag visst inte

mister.alex@home.se är adressen

jag är gärna med som skådis, regissör vore oxå kul om ingen annan vill... men när/var/hur?

Göteborg. Någongång kanske förhoppningsvis med början nästa sommar.

Gryyyyymt. Jag är med. Läser manus eller spelar eller håller mickar, whatever.

Intresset börjar nu att växa. Har fått en del svar till min mail.

Fick tag i en som jobbar för Trekkers i Södra Sverige. Han skulle göra ett mailutskick till samtiga medl. där.

Men en behövs det fler, så det är bara till att maila!

MVH

*förslag*

Annars kan ni kanske använda PM funktionen här och sen får du väl klippa och klistra lite tills du fått det sparat där du vill :)

Bra förslag, Ella :)

Istället för att ni alla ska fråga "Fick du mitt mail?", så skicka ett PM. Det borde väll vara enklare för dig oxå, Mister Borg.

*förslag*

Annars kan ni kanske använda PM funktionen här och sen får du väl klippa och klistra lite tills du fått det sparat där du vill :)

Bra förslag, Ella :)

Istället för att ni alla ska fråga "Fick du mitt mail?", så skicka ett PM. Det borde väll vara enklare för dig oxå, Mister Borg.

Jo, iofs sant. Jag får ju det via e-mail ändå så det går ju bra kom jag på nu.

jag är gärna med som skådis, regissör vore oxå kul om ingen annan vill... men när/var/hur?

låter kul jag vill var med

Jag kan fixa fram kamera/några uniformer/phasers/trickorders och lite till

Jag jobbar hälst bakom kameran. Så skicka manus till mig så kan jag kolla trekket som jag kan.

jag e med....

men helst bakom kameran med nåt, men kan tänka mig skådis med.....

en ide, man kan la skapa en irc chatt och bestämma en tid då alla träffas där??

Edited by Turambar

Vi måste ha en chat, reggad eller inte, för det här kommer aldrig gå runt annars. Det går inte att kommunicera via mail om man är många personer och ska planera, det måste göras i real-tid...

Sen gäller det som sagt att ha en tid och att folk kommer då :) Av erfarenhet vet jag att det inte är det lättaste...

Men regga gärna en kanal och skriv här vad du kallar den så alla vet. Jag kommer på stört :)

Ska filmen göras i GBG eller? Då måste jag som Stockholmare veta när/var/hur så jag kan ta mig dit o sånt...

Jag har väl lite sovplats de dagar vi kommer att hålla på.

jag kan också fixa nån sovplats..... (fast jag bor lite utanför gbg, men det tar ca. 30 min med buss.....)

Men regga gärna en kanal och skriv här vad du kallar den så alla vet. Jag kommer på stört :)

Jag reggar en kanal i morgon (den 15/8) och namnet blir förmodligen "fanfilm" eller nåt i den stilen......

så kan man la best??mma en tid i helgen som alla samlas där...eller??