Jump to content
Sign in to follow this  
Mister Borg

Fanfilm

Recommended Posts

Jag kommer nu att lämna detta forumet av starka persnoliga själ. Vissa saker som går emot mina värderingar om genrer, epoker etc..

Men jag kommer fortfarande att jobba mycket och stenhårt för att förverkliga min vision för en kommande Star Trek fanfilm.

Jag kommer i fortsättningen att kontakta er som fortfarande vill vara med via en mailing lista.

Snart kommer även en hemsida upp där all info kommer att finnas tillgänglig. Ha det kanonbra, det är inget emot är personligen, utan vad jag tycker är korrekt och inte inom vissa regler här på forumet.

Nu är jag tillbaka igen!!!! Efter många om och men har jag beslutat att joina igen. Var på Draken igår och efter att träffat många snälla människor från forat så beslutade jag mig att komma tillbaka. + att forumet är väldigt bra gjort + att jag ÄLSKAR Star Trek.

Jag heter numera Mr Borg, och inte mister borg som innan så ni vet det.

Ni som då är intresserade av fanfilmen kan joina mailinglistan som har adressen:

startrek_fanfilm@yahoogroups.com

MVH Alexander. :)

HMM.....Så "trevligt" att alla mina tidigare inlägg har försvunnit. Lätt för de nya att veta vad den här tråden handlar om.........not.

Letas det fortfarande efter en Engelsk kunnig person? I sådant fall kan nog jag stå till tjänst.

I övrigt kan jag kanske hjälpa till med andra saker också. I fall det behövs kan jag vara någon sorts skådespelare, är ganska bra (i alla fall om ska tro min teater-lärare. Själv vet jag inte riktigt...).

När och var är inspelningen? Om det är på sommaren i Göteborg är det lugnt för min del, kan ordnas lätt.

PS. Var är temat jag läst om? Har inte lyckats hitta det... DS.

Nä, det är bara för att administratörerna för detta forum har tagit bort alla mina tidigare inlägg. För jag lämnade forumet, då försvann också samtliga inlägg jag gjort.

Jag orkar inte förklara temat just nu, men återkommer senare när jag och Quiet har spånat mer på manuset.

Och som sagt, ALLA som vill vara med får också vara med=)

startrek_fanfilm@yahoogroups.com

Nä, det är bara för att administratörerna för detta forum har tagit bort alla mina tidigare inlägg. För jag lämnade forumet, då försvann också samtliga inlägg jag gjort.

Jag ber om ursäkt Mr Borg, det verkar som om det har blivit något fel på databasen, vissa inlägg har fått fel medlemsid och visas därför inte. Jag håller på att återställa alla inlägg nu. Kolla längre bak i detta ämne så ser du att dina inlägg börjar dyka upp igen.

Jag kommer aldrig att rensa bort era inlägg för att ni lämnar forumet, om ni inte ber om det. Återigen så ber jag om ursäkt för detta, alla inlägg kommer förhoppningsvis att vara återställda om ett tag.

Mr Borg. Kan du förklara hur man ansluter sig till den där mailinglistan, som du berättade om på förra treffen?

det vill jag oxå veta för jag har skickat till alla tre emailadresserna, men det kommer hela tiden tebax meddelanden där det står att inte adresserna finns. VARFÖR???? :angry:

Klart att den finns kvar!!!

När jag har börjat med hemsidan och allt sådant så kommer jag att skriva en lista som ni intresserade får fylla i om vad ni vill göra. Sedan läggs eder namn ut på hemsidan med=)

Jag och Quiet(Lollo) Har nu påbörjat manus skrivningen. Mycket trevligt och många fina idéer kom fram.

Jag skulle hemskt gärna vilja veta mer om er. Om ni kan fylla i nedanstående så vore det jättebra. All info hålls hemlig med. Fyll i följande:

Namn:

Adress:

Telefonnummer:

Vill göra i filmen:

Större roll:

Biroll:

3D animering:

Kamera inspelning:

Mikrofon inspelning:

Sy dräkter:

Smink:

Bygga scenarier:

Annat(skriv vad i så fall).

Maila dessa uppgifter till den här adressen:

mister.alex@home.se

Ja hur går det? Jag och Lollo ska träffas imorgon och studera en del Star Trek filmer in i minsta lilla detalj, förhppningsvis så kommer en hemsida upp nästa vecka med.

Vi har även börjat att spåna på manuset.

Jag vet dock inte mycket man är lite manus steg ett när man gör film???

Ja, det är därför vi börjar med det kanske?

Ok sorry då måste jag fattat fel men det lät som om ni började med att titta på trek in i minsta detalj.

Detaljerna kommer ju sist (nästan) när man gör film

Har de varit lite tyst på mailing-listan ett tag? Eller är det jag som blivit bortkopplad? :( Jag fick "frågorna" från dig, mrBorg, men sedan har jag inte fått något... :huh: