Jump to content
Sign in to follow this  
Ella

Mitt jobb är väldigt Trekkigt!

Recommended Posts

Alla som vet att "Equanox" Del 1 är slutet på Sesong 5 och "Equanox" del 2 är början på Sesong 6, Har obotlig Treksjuka. Dessama gäller om ni Spelar in det(ej för att det går sent på kvällen). Har 60 Band med HELA serien! Har kostat mig 800 kronor än så läånge men bra använda Pengar.

Hade jag köpt alla i Sfi-Fi Handeln i Stockholm hade det kostat (Cencur pga känsliga plånböcker).

Det är väldigt dyrt att köpa star trek avsnitt från butiker.

två avsnitt kostar mellan 129-199 kr på nät butiker

okej, nu har jag sprungit omkring med mitt anteckningsblock:

Likheter med Voyager

*Rektorn är rödhårig.

*Två lärare e ihop

*Skolan e uppdelad i olika arbetslag

Röd [= Command] Gul [= Engineering/Security]

Blå [= Medical/Science] haha!

dessvärre finns det ju oxå grönt arbetslag, men dom får väl representera doktorn [ jag anser att hans dräkt e grön]

* Voyager tar ju gärna upp trevliga varelser från andra planeter. SYV ser utt att vara just det, från en annan planet.

Likheter med Delta Kvadraten

*Vissa klasser beter sig som nåt annat Species 8472

[läs: fjortisarna]

Likheter med borg kollektivet

*Kollektivt tänkande. Om någon drönare [elev] beter sig annorlunda blir det "allvarligt snack" [läs assimmilering]

*Receptionisten har [attityds-] likheter med Borg-drottningen

Ser inte det här ut som ett litet space-skipp?

[min skola ovanifrån]

hahahaaaaa astrid!   :D va bra jämmförelse! ja känner verkligen igen mej i star trek, nu när su skriver upp allt! va sjukt igentligen... att dom röda e command usch å vi, de blå e sience/medical, hjälp! *manla vibbar*

kram äina

Nja.. kan inte påstå att min skola är ett dugg trek-likt....

inte min heller..

håller med.

borde bygga holo.deck

det vore fräckt..  tänk att ha gympa eller drama i holodecket. hel coolt!!!

det måste man installera!!!

Nja.. kan inte påstå att min skola är ett dugg trek-likt....

inte min heller..

håller med.

borde bygga holo.deck

tipsa skolan om det

anna! skulle vi inte kunna ha blåa sportar i holodeck?

"V. 15 Elevledd lektion- Anna och Astrid 9H i Holodeck" ?*hahahaha*

skulle vilja se manal där!

ha det så bra!

anna! skulle vi inte kunna ha blåa sportar i holodeck?

"V. 15 Elevledd lektion- Anna och Astrid 9H i Holodeck" ?*hahahaha*

skulle vilja se manal där!

ha det så bra!

:D haha, astrid, du e för flummig! vad skulle vi göra då da? en liten tipspromenad eller orientering i typ kung arthurs tid skulle falla dej i smaken?!

kram

Du har tagit min bild! Jag snodde den ärligt av någon annan forumanhängare, var vänlig byt, comply, resistance is not logic...

[Computer. coffee, shaked not stird]  

*hahaha* jag är bara för kul!

Seven & Fröken A, detta är ingen chatt. Vill ni snacka mera privat, var vänliga använd PM-funktionen.

Rickard, hörde detta verkligen till saken? Återigen hänvisar jag till PM-funktionen.

hmmm...

för att parera Quiet:

Seven & Fröken A, detta är ingen chatt. Vill ni snacka mera privat, var vänliga använd PM-funktionen.

jag tycker att det kan vara ganska kul att läsa om andra människors planer för att göra deras hem/liv/skola mer ST likt och om någon stör sig på det får den gärna kontakta mig. Själv tyckte jag att den här diskusionen höll på att stanna så jag tänkte att om man nu inte har nåt som är ST likt hos sig så, istället för att klaga över just detta, kan man väl skriva om hur man vill att det ska vara och/eller hur det kan bli så!

så till ämnet:

tänk att få ha gympa i holodecket och att få av-assimilisera ex-borger på biologin!

det bästa skulle nog vara att få beställa kaffe av den där coola maskinen [har den nåt namn?]....

(då skulle nog käffe-nisse bli glad, eller hur anna?)

ha det!

det bästa skulle nog vara att få beställa kaffe av den där coola maskinen [har den nåt namn?]....

(då skulle nog käffe-nisse bli glad, eller hur anna?)

:D  ojoj, haha! han skulle antagligen DYRKA oss för evigt!

gahaha!

jag vill verkligen ha en sån där replicator, inte för å beställa kaffe för det gillar jag inte såååå mykket, men för å beställa te! Åh tänk att ha gympa i holodecket, gud va kul!

varje lektion får en person i läxa att programera sin gympa-omgivning! hahaha! då får man veta hur folk egentligen vill ha det! shit va kul!

(vi ger honom en i avslutningspresent anna! )

:D

gympa på holodäcket varför inte?? Bara npn hänger med.. och en replikator jo det skulle jag gärna vilja ha!! Sån att bryggga kafffe med!! haha.. Rökar klubben mina lärare Patrik och Carin dem skulle bli övverlyckliga att ha en sån!! Dem står och röler varje rast med muggen i handen dem är faktidskt fruktansvärt skrattretande!! :cool:

gahaha!

jag vill verkligen ha en sån där replicator, inte för å beställa kaffe för det gillar jag inte såååå mykket, men för å beställa te! Åh tänk att ha gympa i holodecket, gud va kul!

varje lektion får en person i läxa att programera sin gympa-omgivning! hahaha! då får man veta hur folk egentligen vill ha det! shit va kul!

(vi ger honom en i avslutningspresent anna! )

:D

hahaaa... ojojoj. gud va kul d skulle va å ha! man skulle kunna beställa kaffe, typ 100 olika sorter, te, choklad å sånt å läsk oxå! kanske nån läskig neelix brygd?!

Sign in to follow this  

• Create New...