Jump to content
Sign in to follow this  
Herman

Star Trek: Elite Force I & II

Recommended Posts

Jag har kört fast... Jag är på scavengerskeppet,och det är en snubbe som inte dör hur mycket man än skjuter... Vad gör jag???

Ella: använd vapen nummer 6 och skut honom när hans gula sköld stängs av då skadas han. men det tar ett tag innan han dör ändå.

*hänvisar till datumet på mitt senaste inlägg*

Tack för tipset, men jag kom faktiskt förbi honom till slut. :D

Har en liten fråga:

Jag funderade på att skaffa Elite Force till datorn, men har ett litet problem: Jag kan verkligen inte spela med mus-sikte(alltså att man går med pilar, och siktar med mus), så därför undrar jag om man kan använda game-pad till spelet. :huh::huh::huh:

Tangnissel! :angry:

Nu har jag gått vilse igen. Jag är på banan Proving Grounds där det är en massa rebellborger. Men hur gör jag på stället där det är ett "stup" med skjutande borger på ena sidan och jag och Hazard Team på andra sidan. Det är ett par "Portar" i närheten med kraftfält. Hur får jag ner dem??

om du är där jag tror så behöver du åka upp i en hiss i mitten av rummet gömte stupet eller om du är på ett annat ställe på ett borgskepp så skut alla borger först och gå mot kraftfälten och då kommer det fram mer borger, skut dom och kraftfälten bör stängas av

Har skjutit varenda drönare i närheten, men kraftfälten finns fortfarande kvar. Så det måste vara den första lösningen som gäller. Men jag har inte sätt någon hiss, var finns den i så fall? <_<

jag sköt alla borger och sen blev en i mitt lag skuten och voyager strålade upp honom sen gick jag mot kraftfälten och då kom det mer borger sen när jag hade dödat dom så stängdes kraftfälten av.

v noclip och gå igenom kraftfältet och gå lite till och gå igenom ett till kraftfält sen stänger du av noclip!

ööh va? är det en kod eller? Vad gör den i så fall, och hur skriver man in den?? :o

SPOILERVARNING!

Har använt koden nu. Jag var tvungen att noclip:a mig fram flera gånger. Det var flera kraftfält som jag inte hade en aning om hur man tog ner. Nu är jag på banan där man är på ett "övergivet" vapenskepp med Tuvok & C:O. Men hur tar man sig förbi allt skräp som täcker upp en av korridorerna??

Först går man in genom dörren till höger sen längst ner till vänster i mitten av rummet finns det explosiva lådor, skut dom. då visar sig en dörr kryp inn i den sen går du in i dörren till höger så ser du en laserstråle den ska du styra i en riktning mot stolen som ligger mot dörren som inte går att öppna( kontrollerna är bakom ett opereringssäng)

Jag kan inte installera Elite Force på min dator :gråter:. Installationsprogrammet hänger sig hela tiden. Vad beror det på? (Jag har windows ME, om det är av ngn betydelse) :huh:

Jag har just kollat på den officiella sajten för Elite Force 2, den är skitsnygg! Älskar vit design med Flash-liknande fönster.... :) Kolla in den genast! Fast spelet utspelar sig inte på Voyager den här gången, nu är det Picard och Enterprise som gäller. Blir även ute-miljöer och Starfleet Academy, Romulans och Borg samt nya coola vapen!

Ska bli så otroligt skoj när jag väl har fått tag på spelet. *gnuggar händer* :w00t:

Edited by Nina Janeway