Gå till innehåll

Ett sällan skådat rollspel i scifi miljö


Niklas73

Rekommenderade inlägg

För er som gillar sci fi och rollspel så kommer ett snormt rollspel snart släppas på marknaden som innehåller den största och mest varierande värld som setts på den svenska marknaden. Rollspelet är utvecklat under 20 års tid av och till och har alltså omformats väldigt många gånger till det nu mest spännande man kan hitta på rollspelsmarknaden. Det kommer bara släppas ett fåtal ex men du har chansen att reservera ett. Priset kommer ligga någonstans mellan 300 och 800 och reservationen är INTE bindande.

Kolla in Starchallenge på

http://www.foxtail.nu/starchallenge/

Niklas73

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som gillar sci fi och rollspel så kommer ett snormt rollspel snart släppas på marknaden som innehåller den största och mest varierande värld som setts på den svenska marknaden. Rollspelet är utvecklat under 20 års tid av och till och har alltså omformats väldigt många gånger till det nu mest spännande man kan hitta på rollspelsmarknaden. Det kommer bara släppas ett fåtal ex men du har chansen att reservera ett. Priset kommer ligga någonstans mellan 300 och 800 och reservationen är INTE bindande.

Kolla in Starchallenge på

http://www.foxtail.nu/starchallenge/

Niklas73

<{POST_SNAPBACK}>

"Hej, jag skapar ett konto för att göra reklam för mina egna alternativt en kompis grejer."

Är forumanvändning i syfte att marknadsföra en produkt tillåtet? Alternativt, finns det inte ett särskilt forum för jut detta. Trevligt att det kommer ett nytt rollspel, jag har dock hört talas om det. Tycker dock att det kan vara värt att investera lite mer pengar i produkten och släppa det lite mer kommersiellt, har man lagt ner tjugo år så kan det vara värt det...

Redigerad av Damien Stone
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...