SweTrek Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Jag har precis läst klart Wil Wheaton's (Gordie Lachance - Stand By Me / Wesley Crusher - Star Trek: TNG) senaste bok "Just A Geek"! En bättre bok får man leta efter! "Dancing Barefoot" är också mycket bra och är ett måste i bokhyllan! Böckerna handlar inte om Sci-Fi utan om Wil's personliga resa från barn till vuxen man med fru och styvbarn! Dock tas resan igenom Star Trek-åren med och dom förgyller ypperligt! Här (högerklicka och "spara som...") finns en länk till förra årets Gnomedex 4.0 där Wil Wheaton läste ur sina bägge två böcker (del 1) ca: 29 MB .mp3/ca: 1tim! Här (högerklicka och "spara som...") finns del 2 att tanka ner (ca: 25 MB .mp3/ca: 55min)! En video (.avi) finns också på när han läser - den ligger på ca: 535 MB och finns här (högerklicka och "spara som...")! Observera att Wil Wheaton har släppt alla filer fria under "Creative Commons License BY-NC-ND 2.0" vilket betyder att man får sprida filerna hur man vill! Han förklarar tydligt att han vill ha hjälp med att sprida sina böcker och att han skulle uppskatta om så många som möjligt lade ut dom på P2P / BitTorrent eller liknande! Jag säger bara: Enjoy! Edit: "Just A Geek" och "Dancing Barefoot" finns att köpa på dom flesta stora bokkedjor runt om i landet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts