Gå till innehåll

Msn


Lieutenet Lind

Rekommenderade inlägg

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
Är man illa tvungen att lämna ut sin MSN här  :huh:

Jag är rädd för att bli torterad  :(

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, du riskerar nog inte att bli torterad och framför allt: Du behöver inte lägga ut din MSN här om du inte vill. Om du vill "adda" någon [Heter det så på svenska, Sandra? ;)] kan du ju göra det med de som skrivit upp dig och du kan ju sedan ta kontakt med dem och be dem att "adda" [där var det igen...] dig. :):)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pjotr'k

Nej, du riskerar nog inte att bli torterad och framför allt: Du behöver inte lägga ut din MSN här om du inte vill. Om du vill "adda" någon [Heter det så på svenska, Sandra? ]kan du ju göra det med de som skrivit upp dig och du kan ju sedan ta kontakt med dem och be dem att "adda" [där var det igen...] dig. 

Jo men :blink: I skräckfilmer har man ju sett att folk kan bli

torterade eller mördad i ett dataspel hmm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill "adda" någon [Heter det så på svenska, Sandra? ;)]

<{POST_SNAPBACK}>

Haha :P har inte förstått ännu vad själva "adda" betyder ännu, det enda jag vet är att man lägger till en kontakt. :)

Aha, då vet jag det Shinzon! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte klokt att skriva sin adress i stil med bengt@bengtsson.se eftersom de som pysslar med att spamma folk har program som går igenom t.ex vad som skrivs på forum.

Mitt MSN användarnamn är randigtiger(@)hotmail.com fast utan ( )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte klokt att skriva sin adress i stil med bengt@bengtsson.se eftersom de som pysslar med att spamma folk har program som går igenom t.ex vad som skrivs på forum.

<{POST_SNAPBACK}>

Precis man skall inte skylta med sin adress helt öppet. byt ut @ mot något annat eller något sånt. man vill ju inte ha massa spam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 månader senare...
  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...