Jump to content
Sign in to follow this  
Lieutenet Lind

Msn

Recommended Posts

Om någon vill mig nåt så har jag visserligen MSN, men jag använder den sällan. Jag glömmer bara stänga av den och så säger nån "Hej!" mitt i ett DS9-avsnitt. Högst irriterande.

min är nighthawk.117@hotmail.com. och i fall ni undrar vad jag fått namnet ifrån så är det flygplanet F-117 Nighthawk (världens första stealth-flygplan) det kommer ifrån. jag skapade den för nåt år sedan när jag var flygplanstokig, nu hade jag hellre tagit nåt trekkigt men jag orkar inte ändra :D aja vore kul och snacka med lite kul människor (och även utomjordingar :P )

min är nighthawk.117@hotmail.com. och i fall ni undrar vad jag fått namnet ifrån så är det flygplanet F-117 Nighthawk (världens första stealth-flygplan) det kommer ifrån. jag skapade den för nåt år sedan när jag var flygplanstokig, nu hade jag hellre tagit nåt trekkigt men jag orkar inte ändra :D aja vore kul och snacka med lite kul människor (och även utomjordingar :P )

Ah stealthfightern. Den enda fightern som inte kan skjuta ner flygplan. Stealthstriker vore mer passande... J.

Ah stealthfightern. Den enda fightern som inte kan skjuta ner flygplan. Stealthstriker vore mer passande... J.

egentligen så borde den kunna skjuta ner andra flygplan. den har visserligen ingen kulspruta men den kan säkert bära air-to-air robotar om det behövs. fast den är egentligen tänkt för spaning (dess främsta vapen är kameran!) och air-to-ground attacker.

Edited by NX-01

Om någon vill mig nåt så har jag visserligen MSN, men jag använder den sällan. Jag glömmer bara stänga av den och så säger nån "Hej!" mitt i ett DS9-avsnitt. Högst irriterande.

Hahaha, oh vad jag känner igen det där! Och alltid är volymen jättehög så man hoppar en meter upp i luften av bara förskräckelsen :lol: :arg: ;)

Hahaha, oh vad jag känner igen det där! Och alltid är volymen jättehög så man hoppar en meter upp i luften av bara förskräckelsen :lol: :arg: ;)

Xakt! Som typ när man såg TNG på tvn, innan man hade dvderna, så lyckades det ALLTID vara folk som kom och plingade på dörren när man var ensam hemma eller likadant fast de ringde på telefonen. <_< Det mest störiga var att det mestadels var mina 2 bästa kompisar, som jag hade sagt åt otaliga gånger att inte störa då, för isf struntade jag i om de ringde. Men men, nu är det ju lättare när man inte är tidsbunden, men folk lyckas ändå störa i den mest heliga av alla ritualer (TNG-tittande :P ) hela tiden <_<