maciej 0 Report post Posted April 3, 2005 tjaba. har fått höra av en som jobbar på cdon.com att de startar en kampanj under tisdagen/onsdagen (5/6 april) med rea på alla Star Trek boxar. Priset kommer ligga på 769kr så passa på. Dessutom kommer de hålla en tävling om en Star Trek prisma, vad det nu kan vara... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MrsRiker 0 Report post Posted April 5, 2005 Dessutom kommer de hålla en tävling om en Star Trek prisma, vad det nu kan vara... <{POST_SNAPBACK}> Nu ligger det en bild på detta prisma på databasens framsida om man är intresserad av att se vad det är Quote Share this post Link to post Share on other sites
Worf 0 Report post Posted April 5, 2005 men orka gå med i cdons typ medlemmsklubb... Quote Share this post Link to post Share on other sites
crazy_voyager 0 Report post Posted April 7, 2005 Det tar bara två minuter ändå, jag har redan köpt DS9 säsong 1&2:d Quote Share this post Link to post Share on other sites
OnO 0 Report post Posted April 7, 2005 Men så himla biligt tycker jag inte att 769:- är! Åhlens sålde ju trots allt Voy S1 för 575:- och Ginza har TOS S2 för 699:- Jag tycker gott att de kan börja ramla ner mot 500:- strecket snart. (Men jag köper ju i alla fall, korkad som jag är) ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pjotr'k 8 Report post Posted April 8, 2005 Och bara så ni vet - jag kan fortfarande få tag på boxar (inte VOY eller TOS) för under 600:- plus porto 55:-... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MrsRiker 0 Report post Posted April 8, 2005 Men så himla biligt tycker jag inte att 769:- är! Allt är ju relativt. Med tanke på att jag köpte alla TNG-boxarna för 995 så är 769 riktigt billigt Quote Share this post Link to post Share on other sites
OnO 0 Report post Posted April 8, 2005 Men så himla biligt tycker jag inte att 769:- är! Allt är ju relativt. Med tanke på att jag köpte alla TNG-boxarna för 995 så är 769 riktigt billigt <{POST_SNAPBACK}> Det är sant. Jag köpte också alla mina sju TNG.boxar för 995... Men visst borde det kunna vara lite billigare... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gul Nador 0 Report post Posted April 8, 2005 Dags att köpa nu då när man redan köpt 7 TNG och 7 DS9 boxar för 899 / 999 kr /st + frakt! Underbart! (Köpte den sista förra veckan.) Quote Share this post Link to post Share on other sites
holodoc 0 Report post Posted April 8, 2005 OnO.....tålamod.... Dessutom har vi ju redan så mycket att se... Som sagt, Åhlenspriset var hyfsat...tvekade inte ens...500-600 tycker jag kan vara lagom för "sju plastbitar".... :P Framför allt när det handlar om så många boxar. Jag är villig att betala mer för t ex Farscape eftersom det ju bara handlar om några få säsonger... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DanielSchenström 0 Report post Posted April 9, 2005 500-600 är imho ett sjysst pris, vilket alla dvd-boxar jag köpt från amazon.uk kostat. Dock har bara DS9 och TNG denna prisnivå, så jag väntar helt sonika på att priserna på de andra serierna ska gå ner. Förhoppningsvis om 2-3månader närjag köpt klart DS9. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stanley Tweedle 0 Report post Posted April 10, 2005 hur länge tror ni rean kan hålla på ?, funderar på att köpa en box till men min ekonomi e inte den bästa såjag hoppas den kan hålla på ett tag till så man hinner få in cash Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rick Hunter 0 Report post Posted April 14, 2005 769 kr är fortfarande alldeles för mycket. Jag kommer inte köpa nån star trek säsong innan dom går på ca 500 kr (hur mycket man än vill ha dom) Quote Share this post Link to post Share on other sites
T'Pol 0 Report post Posted April 17, 2005 för mig kvittar det facktis hur mycke de kostar. ja köper dom än då. fast ju billigare desto bättre iförsig Quote Share this post Link to post Share on other sites
holodoc 0 Report post Posted April 17, 2005 He...jo har man bara obegränsat med pengar... ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bromma_Herman 0 Report post Posted May 5, 2005 Min ds9 säsong 6 kostade 400 (varav 100 kr var frakt o postförskott) Quote Share this post Link to post Share on other sites
T'Pol 0 Report post Posted May 7, 2005 var hittar man boxar t det priset? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smirf 0 Report post Posted May 7, 2005 Jag såg en Voyager säsongbox för 599 pix på Åhléns i dag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sandra 0 Report post Posted May 7, 2005 Jag såg en Voyager säsongbox för 599 pix på Åhléns i dag. <{POST_SNAPBACK}> Det är synd att det inte är den 20:e idag nu när man äntligen fått sin månadspeng höjd! Fast... bara att hålla koll på pengaburken och fylla den väl! Quote Share this post Link to post Share on other sites
holodoc 0 Report post Posted May 10, 2005 Jag såg en Voyager säsongbox för 599 pix på Åhléns i dag. <{POST_SNAPBACK}> Just såna inhandlade både OnO och jag....men det var ganska länge sedan... Ett pris som får t o m mig att öppna lädret...hehe.. ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shinzon 0 Report post Posted May 10, 2005 769 kr är fortfarande alldeles för mycket. Jag kommer inte köpa nån star trek säsong innan dom går på ca 500 kr (hur mycket man än vill ha dom) <{POST_SNAPBACK}> Om du klarar av att pappret är på engelska så kan du köpa TNG och DS9 för 500kr styck på play det är inklusive frakten. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thalaxian 0 Report post Posted May 10, 2005 De boxar som finns på Åhléns, är det bara Voyager och är det i så fall alla säsonger? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smirf 0 Report post Posted May 10, 2005 (edited) Jag såg enbart en box i hela butiken. Det var Voyagar säsong 1. Antagligen så rea de ut sådant som folk inte vill ha... Edited May 10, 2005 by Smirf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rick Hunter 0 Report post Posted May 10, 2005 769 kr är fortfarande alldeles för mycket. Jag kommer inte köpa nån star trek säsong innan dom går på ca 500 kr (hur mycket man än vill ha dom) <{POST_SNAPBACK}> Om du klarar av att pappret är på engelska så kan du köpa TNG och DS9 för 500kr styck på play det är inklusive frakten. <{POST_SNAPBACK}> Jag klarar av engelsk text men jag har inget kreditkort. För det måste man väl ha? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shinzon 0 Report post Posted May 14, 2005 769 kr är fortfarande alldeles för mycket. Jag kommer inte köpa nån star trek säsong innan dom går på ca 500 kr (hur mycket man än vill ha dom) <{POST_SNAPBACK}> Om du klarar av att pappret är på engelska så kan du köpa TNG och DS9 för 500kr styck på play det är inklusive frakten. <{POST_SNAPBACK}> Jag klarar av engelsk text men jag har inget kreditkort. För det måste man väl ha? <{POST_SNAPBACK}> Nu är det så att dem har svensk text oxå ioch med att det är samma dvd i alla europeiska boxar. Jo man måste ha kreditkort, men kanske kan man låna mammas eller pappas kort, om man vill ha boxarna. Quote Share this post Link to post Share on other sites