Jump to content

Voyager på SVT, del 5

Pjotr'k
 Share

Recommended Posts

Citat: från Archangels den 9:39 am den sep. 18, 2001

chacoty börjar få lite för mycket relationer med för många tjejer. inte för att det varade aldeles för länge men i alla fall.

Just precis! Ner med alla tjejerna! Alla bimbobrudar iaf! Vad tänker killen med egntligen?? Han har en perpekt kvinna alldeles framför näsan ju... *irriterad*

• Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Citat: från Ella den 12:03 pm den sep. 18, 2001

Citat: från Archangels den 9:39 am den sep. 18, 2001

chacoty börjar få lite för mycket relationer med för många tjejer.

Just precis! Ner med alla tjejerna! Alla bimbobrudar iaf! Vad tänker killen med egntligen?? Han har en perpekt kvinna alldeles framför näsan ju... *irriterad*

:lol: Men denna tjejen var väl helt ok?

Håller i övrigt med, men ska inte Chakotay vara gamblern som får alla tjejerna nu när Tom är "hooked up"? ;)

Är inte Janeway lite för gammal för honom föresten?

Timeless, ja. Ett av de mest spännade Voyager avsnitten hitills! En och annan nagel rök...

Chakotay borde verkligen ta det lite lugnt med alla tjejer han samlar på sig. Dock var det ruter i Tessa!

Håller helt med att Harry passade bättre i sin "äldre" frisyr.

Inte är väl Janeway äldre än Chakotay??

Avsnittet Infinite Regress.

Hjälp. Så kaotiskt allt blev. Jag är fortfarande förvirrad..

Storyn var helt ok, det kändes lite långsökt, därav betyget.  Jeri Ryans rollprestation/-er var bra, om än lite överspelade.

Jag skrattade för fullt under stora delar, mamma tittade lite konstigt på mig. :)

Annars tror jag att avsnittet faller i glömska fort.

Totalt 7 / 10.  

Infinite regress:

Väldigt bra avsnitt tycker jag; 8,5/10. Hade sina stunder som var väldigt roliga. Och en del som var läskiga också för den delen.

Men jag tänkte på en annan sak. Har dom bytt datasystem iochmed detta avsnittet? Jag tyckte jag såg många nya dataanimationer, som jag inte sett förut. Sen tyckte jag den här introfilmen som dom kör varenda avsnitt också såg lite märklig ut då den passerade den blåa dimman. Eller såg jag bara fel?

Såg inte hela avsnittet, min pappa tyckte att jag skulle titta på honom när han spelade Elite Force istället... men seven var olig den här gången! kul att se henne så...annorlunda :)

lite småtråkig story tyckte jag att det var... fula aliens också... 6/10 får det bara

Jag tycker avsnittet får 8/20 pga. sevens skådespelande.. Hon var duktig på att spela många roller... sen i slutet när hon frågar nami om hjälp... För att inte när hon frågade kaptenen hur hon kunde tacka alla som ställde upp... Kaptenen som får en tår.. Klart ett välskrivet avsnitt...

8/20? Du menar kanske 4/10?

Det ligger nog på 4/10 för mig också. Ryan är bra i sin rollprestation, men då jag inte har så mycket till övers för henne, så blir det ändå inget som höjer upp avsnittet.

Naomi är helt klart mycket bra.

Detta avsnitt var ett enligt mig sämre för den 5:e säsongen. Kanske har jag sett på det för många gånger innan eller så. Kanske gillar jag inte N. Wildman.

Översättningen var i detta avsnitt nåt som luktade.

Midnatsmumaren...

Bara "beväpnadevalter?" på en hel mening, för övrigt ännu ett av Tuvoks roligare skämt.

Det får 6/10 otextat och 3,5/10 textat.

Jag tyckte att Infinite Regress gav en realisisk syn på hur det är att ha andra människors personligheter inom sig. Det visade också att Seven inte alltid är så perfekt som hon försöker att vara utan att även hon kan behöva hjälp ibland. Att resten av besättningen var villiga att hjälpa henne innebär ju att hon numera är accepterad som en besättningsmedlen. Sevens vänskap med Naomi bådar gott tycker jag för Seven behöver någon som kan tina upp henne lite, dessutom så slipper hon kanske några av doktorns lektioner i hur man är en social varelse.

För övrigt var Sevens skådespel  helt underbart!!

Avsnittet får "bara" 8/10 eftersom det inte var särskilt spännande.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...