Durator 0 Report post Posted September 4, 2006 Wrath of Khan --> Husdjur! Tänker på de gulliga husdjuren som kröp in i örat på bl.a. Chekov och byggde sig ett bo i hjärnbarken Quote Share this post Link to post Share on other sites
B'Elanna 0 Report post Posted September 4, 2006 Husdjur --> TRIBBLAR Kom för all del i håg att INTE mata dem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Homer 0 Report post Posted September 4, 2006 Trouble Quote Share this post Link to post Share on other sites
contec 0 Report post Posted September 4, 2006 Tribblar är Trouble: för Klingoner /Conny Quote Share this post Link to post Share on other sites
B'Elanna 0 Report post Posted September 5, 2006 Klingoner --> WORF allas vår favorit! :klingon: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Durator 0 Report post Posted September 5, 2006 Worf --> Böcker Q: - Hello Worf! Eaten any good books lately? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tom_Hell 0 Report post Posted September 5, 2006 Worf --> Böcker Q: - Hello Worf! Eaten any good books lately? Och tack vare böcker så vet jag att Kirk lever... Quote Share this post Link to post Share on other sites
contec 0 Report post Posted September 5, 2006 Kirk : beam me up Scotty /Conny Quote Share this post Link to post Share on other sites
OnO 0 Report post Posted September 6, 2006 Scotty -> Whisky Quote Share this post Link to post Share on other sites
B'Elanna 0 Report post Posted September 6, 2006 SHUTTLE POD ONE Quote Share this post Link to post Share on other sites
contec 0 Report post Posted September 6, 2006 Shuttle pod One : Gallieo 7 /Conny Quote Share this post Link to post Share on other sites
Durator 0 Report post Posted September 28, 2006 Gallieo 7 --> Spock (förståss) :vulcan: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brunt 0 Report post Posted September 28, 2006 Spock är halvt människa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
contec 0 Report post Posted September 28, 2006 half-human = Belanna Torres /Conny Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kashked 0 Report post Posted September 29, 2006 Be'elanna är en engineer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
contec 0 Report post Posted September 30, 2006 engineer: Scotty Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supreme Commander JAF 0 Report post Posted October 3, 2006 Scotty = No bloody A B C or D:S (inte för att jag vet varför!) J. Quote Share this post Link to post Share on other sites
contec 0 Report post Posted October 3, 2006 Scotty = No bloody A B C or D:S (inte för att jag vet varför!) J. A for Andorian, B for Borg , C for Cardassian and D for Diterium /Conny Quote Share this post Link to post Share on other sites
B'Elanna 0 Report post Posted October 4, 2006 Scotty = No bloody A B C or D:S (inte för att jag vet varför!) J. A for Andorian, B for Borg , C for Cardassian and D for Diterium /Conny Andorian --> BLÅ Borg--SWEDISH Cardassian --> ONDSKA Diterium --> WARP Quote Share this post Link to post Share on other sites
OnO 0 Report post Posted October 4, 2006 B)-->CITAT(B @ 4 Oct 2006, 12:52) <{POST_SNAPBACK}> Scotty = No bloody A B C or D:S (inte för att jag vet varför!) J. A for Andorian, B for Borg , C for Cardassian and D for Diterium /Conny Andorian --> BLÅ Borg--SWEDISH Cardassian --> ONDSKA Diterium --> WARP Hmm, ska försöka sammanfatta detta... Blå+Svensk+Ond+Warp.... = SVERIGEDEMOKRATERNA (de har ju dragit fram i warpfart) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kashked 0 Report post Posted October 5, 2006 Då tänker jag på FÖRSKINGRING för det är vad som hände för mina lokala SD:iters partikassa... :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
B'Elanna 0 Report post Posted October 5, 2006 GIRIGHET :ferengi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Commander Michels 1 Report post Posted October 6, 2006 Klart man tänker på ferengier då haha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supreme Commander JAF 0 Report post Posted October 6, 2006 Ferengis = Öron. J. Quote Share this post Link to post Share on other sites
B'Elanna 0 Report post Posted October 6, 2006 Örhängen Quote Share this post Link to post Share on other sites