Gå till innehåll

Dåligt ST-skämt


Tofumannen

Rekommenderade inlägg

Tjena Patte!

Hmmm... de har ju aboretum. Det är väl rätt lätt att fixa gödsel till grödorna i alla fall.;) ;)

Ibland talas det om biomateria i samband med sådana här diskussioner (troligtvis inte canon dock). Dvs en typ av slurry som används för att ta annan biomateria och göra om den till annat... ev. i matsyntetiserare.... lol.... :D:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Frågan är om de kan stråla det direkt ur kroppen? Jag menar för att slippa replikera toapapper. :sjuk:

He he, det kan man säkert :)

Skitkul! lol Men skämt åsido så vore det intressant att se en st toalett i någon serie (ok, jag vet att tv/filmfolk inte gör det men ändå!). Säkert har de någon smart teknik, förslag? J.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 år senare...

Jo det finns en sådan kommentar någonstans i voyager

Har för mig att det finns ytterliggare någon referens, men jag tror helt enkelt att man ansett att det inte var ett ämne värt att tillbringa så mycket tid på i manusskrivandet ;)

Har för övrigt för mig att vi hade en diskussion om hur det skulle sett ut om plötsligen någon kom springandes från dasset vid red alert, känner man för det kan man ju gräva upp den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i något avsnitt mins jag att neelix kommenterar att alla toaletter är trasiga förutom 1 eller 2 :P

Jag har har att detta ska vara enda tillfället man nämner något om toaletterna på skeppen, i alla serier?

Avsnittet är Course: Oblivion. Allt på skeppet håller på att lägga av inklusive toaletterna , vilket Neelix säger huvudsakligen skappar problem för besättningsmedlemar av nårgon art jag inte kan minnas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i något avsnitt mins jag att neelix kommenterar att alla toaletter är trasiga förutom 1 eller 2 :P

Jag har har att detta ska vara enda tillfället man nämner något om toaletterna på skeppen, i alla serier?

Avsnittet är Course: Oblivion. Allt på skeppet håller på att lägga av inklusive toaletterna , vilket Neelix säger huvudsakligen skappar problem för besättningsmedlemar av nårgon art jag inte kan minnas.

Bolians vad det väll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...