Asil Stargazer 0 Report post Posted January 17, 2006 Hej! Såg att det blir convent i gbg i mars i år igen, nån som har en spekulation kring eller hört nått om vilka gäster det kan tänkas bli? eller när man kan få reda på vilka det blir? *extremt nyfiken* /Asil Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pjotr'k 8 Report post Posted January 17, 2006 Mer info kommer att komma på Propworlds hemsida, men där står nu bara att gästerna kommer att avslöjas inom kort. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Centerwall 2 Report post Posted January 17, 2006 SF-mässan infaller faktiskt under samma helg som WCT:s nästa Star Treff. Jag hoppas verkligen att en hel helg med SF-arrangemang kan locka folk till Göteborg och besöka både treffen och mässan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Asil Stargazer 0 Report post Posted January 18, 2006 (edited) SF-mässan infaller faktiskt under samma helg som WCT:s nästa Star Treff. Jag hoppas verkligen att en hel helg med SF-arrangemang kan locka folk till Göteborg och besöka både treffen och mässan. Vad kommer WCT att göra på sin treff då? *nyfiken*. Jag har tänkt komma till mässan i alla fall, men troligtvis bara ena dagen eftersom jag måste åka tillbaka till Uppsala och måndagens lektioner i god tid :P. Sen kommer jag säkers spendera mer än vad min budget klarar på en dag i vilket fall så det kanske e lika bra *skratt* /Asil Edited January 18, 2006 by Asil Stargazer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Centerwall 2 Report post Posted January 18, 2006 Vad kommer WCT att göra på sin treff då? *nyfiken*. Frossar i Star Trek! Temat är "Home is Where I Parked my Shuttle", vad som nu menas med det... Läs mer på WCTs webbplats! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thalaxian 0 Report post Posted January 19, 2006 Kommer WCT att ha en monter på mässan? Fast de sm som står där på lördagen skulel ju missa treffen, eller i alla fall delar av den.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Asil Stargazer 0 Report post Posted January 22, 2006 Vad kommer WCT att göra på sin treff då? *nyfiken*. Frossar i Star Trek! Temat är "Home is Where I Parked my Shuttle", vad som nu menas med det... Läs mer på WCTs webbplats! He he, låter ju som ett kul tema, skulle kunna bli vad som helst *lol* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Centerwall 2 Report post Posted January 25, 2006 (edited) Nu är gästerna klara: Eliah "Frodo" Wood, Craig "Haldir" Parker, Ray "Darth Maul" Park och Richard "His name is Jaws, he kills people" Kiel. Enligt mina senaste uppgifter ska WCT ställa ut på mässan, men eftersom jag inte jobbar för föreningen längre så har jag ingen riktig koll. Edited January 25, 2006 by Centerwall Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trolsk 0 Report post Posted January 25, 2006 (edited) Åååå Haldir!!! Guuuud vad jag önskar jag kunde gå Edited January 25, 2006 by Trolsk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Farpoint Station 0 Report post Posted February 3, 2006 Nu är gästerna klara: Eliah "Frodo" Wood, Craig "Haldir" Parker, Ray "Darth Maul" Park och Richard "His name is Jaws, he kills people" Kiel. Enligt mina senaste uppgifter ska WCT ställa ut på mässan, men eftersom jag inte jobbar för föreningen längre så har jag ingen riktig koll. Till den som inte vet bättre kan jag bara uppmana er att ta hela dagen ledigt, ladda plånboken , sätt på bra dojjor och gå dit. Jag själv har varit med på alla i Stockholm (och medverkat i monter för både WCT och Stockholm Trekkers) och trots ömmande fötter så är det värt mödan. Men som sagt ta er god tid på plats. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supreme Commander JAF 0 Report post Posted February 3, 2006 Nu är gästerna klara: Eliah "Frodo" Wood, Craig "Haldir" Parker, Ray "Darth Maul" Park och Richard "His name is Jaws, he kills people" Kiel. Enligt mina senaste uppgifter ska WCT ställa ut på mässan, men eftersom jag inte jobbar för föreningen längre så har jag ingen riktig koll. Både sagan om ringen och star wars! 2 av 3 mao. Synd att man inte är i gbg... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Asil Stargazer 0 Report post Posted March 7, 2006 Jag var där!! Ägnade dock mesta tiden åt att köa till atograferna, han inte titta så mycket på andra grejer, lite synd. Blev lite stressad av att det var så mycker folk å att jag var tvungen att hålla reda på var i biljett kön jag befann mig *suck*. Men det var kul ändå Quote Share this post Link to post Share on other sites