Gå till innehåll

Harry Kim´s omöjliga kärlekar.....


Lis@

  

91 medlemmar har röstat

  1. 1.

    • Derran Tal på Varroskeppet
      12
    • Seven of Nine
      24
    • Flickvännen Libby hemma på jorden
      29
    • Hologramkvinnan i avsnittet "Alter ego"
      3
    • Ingen av dom
      13
    • Harry förtjänar igen
      6


Rekommenderade inlägg

  • Svar 98
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Nu får man visst inte skriva ett ord som är en svordom på svenska men betyder nåt annat på engelska. så nu använder jag mellanslag istället.

Det jag menar är F a n-fic

Annars gör man som jag och skriver fanfiction som ett ord. Mycket snyggare. :)

Eller så kan vi ju försvenska det till "anhängarberättelse" , men det låter ju... konstigt, minst sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju för att dom inte är gjorda av TPTB (alltså :devil: Paramount)...

Tänk om Braga & co hade läst fanfiction.. Dom hade kunnat bli inspirerade och gjort serien bättre... *önsketänkande*

Eller tänk ett avsnitt skrivet av fans. Det skulle ju ha varit helcoolt! :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Alla förtjänar någon. *hopplös romantiker*

2. Killen jobbar ju arslet av sig! Alla nattskift han har på bryggan, han är jämt nere i engineering, eller i astrometrics eller på ett away-mission. Arbetsnarkoman, liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 6 månader senare...

Intresant historia mellan "romansen" mellan 7of9 och Harry. Harry verkade tåna efter 7of9 och 7of9 var intreserad att utforska sin sexualitet, i ett roligt avsnitt (natrutrligvis var det bara en dröm men vad förväntar man sig av star trek)

När inser Harry att 7of9 inte är något att ha och förlorar intreset (borg inplant måste vara vassa och göra ont om man kramas) för henne.

Eller är det en typsik star trek miss om samanhängande avsnitt. Måste vara en naturlag.

SPOILER

SPOILER

I senare sesånger får Harry exstremt lite manus/tv tid han blir i prinsip osynlig då doktorn och 7 tar över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker allvarligt synd om Harry. Jag menar, han har arbetat häcken utav sig de senaste sex-sju åren, är FORTFARANDE bara Ensign och då får han inte ens ha en flickvän??!!!!

Nog för att vissa har pliktkänsla, men jag skulle få ett sammanbrott om jag var han...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I flera av de avsnitt där Harry hammnar i "parralella tidslinjer" så är han framgångsrik och någon gång befodrad. Och i ett avsnitt så är han ju till och med kär och lycklig med sinn flickvän Libby. Fast han är inte nöjd. Längtar tillbaka till Voyager.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I flera av de avsnitt där Harry hammnar i "parralella tidslinjer" så är han framgångsrik och någon gång befodrad.  Och i ett avsnitt så är han ju till och med kär och lycklig med sinn flickvän Libby.  Fast han är inte nöjd.  Längtar tillbaka till Voyager.

det är vel för att han har skapat en familj och vänner på voyager och att ja att bli kapten är väl inte lika mycket värd som hella ens familj och vänner eller?? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...