Gå till innehåll
Lieutenet Lind

Pojk- eller flickserie

122 medlemmar har röstat

1. 1.

• Absolut en pojk serie
      7
    • Absolut en flick serie
      3
    • En serie för båda och
      108

Rekommenderade inlägg

Eftersom jag är kvinna och detta är min favo, så säga jag att denna är lite mer för flickor. Varför kan jag inte sätta fingret på, men det är bara nått. Kanske är det kärleken de spelar på så mycket. Alla har ju en förälskelse i någon typ. Och vi kvinnor är ju svaga för sånt, många av oss iaf.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag gillar relationsdrama i Star Trek även fast jag är kille. Att bara tjejer gillar kärlek är lika dumt som att säga att bara killar gillar action. Tycker dock DS9 har bättre relationsdrama än Voyager. Jadzia å Worf. Quark å den där Klingonkvinnan. O'Brian å Keiko å Kira. Sisko å Cassidy. Bara för att nämna några.

Redigerad av dagas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Givetvis gillar även killa romantik. Vad skulle det egentligen bli av Star Trek om man tog bort alla romanser. en tredjedel skulle ju försvinna.

Bashir och Dax, Odo och Troi, Odo och Kira, Kira och Barail, Rom och Leeta, Mogie och Grand Nagus. DS9 har sannerligen mycket romanser.

Redigerad av Unkas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja jag har ju iaf lite svårt för ENT och TOS för de är för övertydliga med sexualiseringen av kvinnor och jag har svårt att ta till mig en serie när det blir FÖR MKT kolla här kolla boobsen kolla rumpan, men OJ är vi i ett svettigt rum tillsammans o smeker varann igen?? (<-- ent s2 nåt avsnitt i början). Men DS9 och VOY kan man ju iaf kolla på utan att bli arg. De känns mer jämlika.

Jag stör mig inte alls på Seven hon exploateras ju inte direkt men däremot gör ju t'pol det, hela tiden. Bara för att ta ett exempel (finns ju fler, många fler, och mer extrema).

SÅ: Med det sagt tycker jag att VOY är för båda könen!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...