Jump to content
Sign in to follow this  
Daniel

Seven Of Nine

Recommended Posts

Diskussionen börjar att spåra ur. Håll er till ämnet om favorit i

besättningen, annars kommer diskussionen att avslutas. Använd

messenger-funktionen i forumet om ni vill skicka privata

meddelanden till någon i forat.

Citat: från Archangels den 9:42 pm den maj 22, 2001

så snygg är hon inte.

Jo, det är hon ju. Konstigare fall finns ju.

Men ändå, kollar ni på serien bara för Seven ?

//Lollo

Citat: från Archangels den 10:32 pm den maj 25, 2001

det har jag missat och jag förstår fortfarande inte vad du menar.

Du förstår inte ovanstående ? Om Seven ?

//Lollo

jag såg trailern och började lite svagt att fatta vad du menade men jag hörde också en annan sak som inte lätt lika rolig... Spoilervarning

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Capten janeway: 7/9 is going to die.

7/9 svarar: my life should be a small price to pay.

(Ändrad av Archangels kl. 8:55 pm den maj 28, 2001)

Det är ett jättebra avsnitt !

Såg det på bioduk på Draken, verkligen tufft !

Utan den irriterande textningen också.

Voyager ska ses på storduk !

//Lollo

Tycker 7av9 fått "något" för central roll i Voyager. Även om hon är en intressant figur, ser bra ut och har kunnat assimilerats in i handlingen, är det ständiga aktiva deltagandet irriterande. Ex. har folk som Chaktotay, som med tanke på sin position borde få mer plats, varit mycket diskret den sista tiden. Bättre kommer det inte att bli heller: har nu sett sex avsnitt säsong fem (förresten en mycket lovande säsong, bättre än fyran!) och även där får 7av9 obefogat stort inflytande.

Jag håller med. Antagligen så tog manusskrivarna åt sig av tittarsiffrorna som gick i höjden när 7 kom med. Smart, men inte i längden. Det är litetröttsamt faktiskt.

//Lollo

Jo, men hur många tittar inte på voyer för att få en glimt av 7/9.. Hon har blivit lite av ett dragploster för serien.. Så länge folk finner henne intressant så tror jag hon har huvudrollen..

Håller med att hon fått en för stor roll. Menar hon är ju till och med med på officier briefingar. Hon är ju inte en offiecier. Hon är inte ens med i stjärnflottan. Överallt så är hon där.

Citat: från Four of Eight den 6:00 pm den juni 18, 2001

Håller med att hon fått en för stor roll. Menar hon är ju till och med med på officier briefingar. Hon är ju inte en offiecier. Hon är inte ens med i stjärnflottan. Överallt så är hon där.

Neelix är inte heller officer, men han sitter också med. Han kallas visserligen för Moralofficer, men det är ju ingen titel som egentligen existerar, eller?

Citat: från pelle28k den 1:58 pm den juni 19, 2001

Jo men nelix är ofta med för att han har kunskap i området sen han smugglade varor (eller var köpman).. Uch.. har börjat glömma hur allt startade...

Och 7/9 är duktig på det mesta med kunskap från alla kvadranter, varför skulle hon inte få vara med i rummet då?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...