Jump to content
Sign in to follow this  
Pjotr'k

VOY: Voyager på SVT, del 8

Recommended Posts

Spirit Folk

Såg inte avsnittet igår. Jag tyckte nämligen att det var viktigare att gå att sova. Jag har däremot sett avsnittet tidigare så jag visste att jag inte missade nått. Avsnittet är någott bättre än Fair Haven, men hollodeckmalfunktion-avsnitt är inte bra. OK Our man Bashir är ett bra hollodecksavsnitt, med det är det ända bra hittills.

Betyg: 5/10

??? Spirit Folk...nej tänkte att det har kan nog bli ett roligt avsnitt, det var det ju inte! Lite väl osannolikt att alla bara accepterar att de är från rymden!! Och varför är inte Chakotay och Belanna med i Fair Haven? Tråkigt....

Nej nu får den här säsongen ta och rycka upp sig.

Better safe than assimilated

Spitit Folk

tyckte det inte var ett så bra inlägg, lite små tråkigt och inte så händelse fullt.

Jag tycker också att det är lite osannorlikt, bara för man har det på länge så borde inte kunna lägga ihop ett och ett, dessutom så tycker jag att holo tekniken inte är så säker, det hände också på Enterprise, när holofolk löper amok, de borde lägga in mer säkerhet.

Det kan jämnföras med en dator, bara för man spelar ett spel i en vecka i rad så kommer inte folk folk från datorn in i ens OS och spökar?

De borde fixa inti virus program till holo däcket?

Jag kan svara på den frågan med ett ord: PLOTLINES. Det måste ju finnas plotlines ju! Annars skulle det ju inte gå!  :D

Plotholes menar du väl??

Spirit Folk

Urk, hur många avsnitt kan man göra som mer eller mindre baseras på att säkerhetsfunktionerna i holodeck slutar fungera. Efter den femte gången och det tjugoelfte holodeck-relaterade dödsfallet/skadan så tycker man de borde fixat det. Intelligent att skyddet också bara verkar skydda folket på holodecket, inte holodeckets "kritiska" kontroller mot skador.

Hyfsade gästskådisar dock, en del gjorde bättre ifrån sig än stammisarna (ingen nämnd, ingen glömd :P)

Betyg, 6/10 - medelmåttigt avsnitt

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...