Gå till innehåll

Tom och B'Elanna, diskutera dom här ...


Lieutenet Lind

Rekommenderade inlägg

här kommer man in sent i diskusionen  ??? men men, bättre sent än aldrig som det heter (hittade ju till den här sidan nyss)

Jag nåste ju säga att jag tycker nog B'elanna och Tom passar så j'kla bra ihop  :D

och B'elanna e bara så cool  :cool:  hon säger va hon tycker,

har ett grymt humör, osv

/B'Ella

jag håller med hon lotter inte folk komma och trampa på henne... men i bland är det inte alltid bra att ha dåligt humör...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 190
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

jag håller med hon lotter inte folk komma och trampa på henne... men i bland är det inte alltid bra att ha dåligt humör...

nä humöret kan ju förstöra rätt mycket

men det är ju en del av henne, undra hur hon skulle vart om hon inte hade dett humöret

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag håller med hon lotter inte folk komma och trampa på henne... men i bland är det inte alltid bra att ha dåligt humör...

nä humöret kan ju förstöra rätt mycket

men det är ju en del av henne, undra hur hon skulle vart om hon inte hade dett humöret

jepp undra det skulle nog inte vara Tom och BÈlanna i alla fall för han älskar ju ochså hennes klingon del och jag tror inte att dom skulle vara tillsammans om hon inte var den hon var...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skull engn va så snälla och skriva upp ngra bra P/T sidor

till mig :):D

Jag hade jättebra sidor om dem, men tyvärr så var jag tvungen å formatera hela min hårddisk, p.g.a virus. så jag hade inte en tanke (eller kunnat) på att spara alla mina sidor i "mina favoriter" och just nu så sitter jag i skolans dator. Men kan iaf tipsa om en bra voyager sida, som har massor med länkar!!

www.voyagersdelights.com

har för mig jag hittade de flesta bra....

http://ilovept4.homestead.com

http://www.stwww.com <-- innehåller massor med länkar, tyvärr så är den itne uppdaterad på ett par år, och blir ej uppdaterad heller, så det är rätt många länkar som itne funkar... men det är ändå ett bra ställe att gå till om man letar sidor..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej. jag tror inte att nån av dom har några syskon... Men Det var i avsnittet "Day of honor" när dom svävade i Rymden med bara några minuters syre kvar som B´Elanna sa att hon älskade Tom.

Det var ju då som hom berätta men när började dom att gilla varann utan att berätta det för varann!! Tom sa det väll iunnan till BÈlanna??? man han trode väll att hon inte kände det samma för honom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju då som hom berätta men när började dom att gilla varann utan att berätta det för varann!! Tom sa det väll iunnan till BÈlanna??? man han trode väll att hon inte kände det samma för honom...

Jo, Tom har ju flörtat med B'Elanna till och från. När B'Elanna började gilla honom vet man inte.. men hon erkände ju att hon älskade honom i Day of Honor som ni skrivit..

Det avsnittet Think Doctor thinker spy..

Tror du menar Tinker, Tenor, Doctor, Spy? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:) de e inte rättvist jag har en storasyster "usch" och hon e jobbig... Det avsnittet Think Doctor thinker spy.. var väldigt bra.. Där såg man allt Bellenas o dem andra tjejerna s knep att snärja doktorn frpån varandra.. :cool:

håller med man minns BÈlannas min när hon såg att Doc drömde att hon lämna Tom för honom....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...