Gå till innehåll

Tom och B'Elanna, diskutera dom här ...


Lieutenet Lind

Rekommenderade inlägg

  • Svar 190
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Jag har funderat att hur klipper sig BÈlanna har hon nått program på holodecket...

Har aldrig tänkt på det.

Det kanske är doktorn som agerar frisör, har faktiskt ingen aning.

Men jag skulle nog gissa på doc.  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas att barnat förds i sista avsnittet eller i näst sista avsnittet...

Barnet föds i Endgame, men man får bara se några sekunder av barnet.. eftersom det är i slutet av avsnittet.. :(

vill ni vet vad barnet ska heta oxå?  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tittade precis för första gången på "Course: Oblivion" (säsong 5) där Tom och B`Elanna gifter sig men sedan visar det sig att hela voyager med besättning bara är en kopia av den riktiga voyager, avsnittet slutar med att kopian blir helt upplöst i rymden.

Jag blev lite konfunderad, är de gifta eller? Om de gifter sig i kopian borde de ju göra det i verkligheten också. Det kanske finns något annat avsnitt där de gifter sig i verkligeheten? isåfall vilket och hur gick smekmånaden?  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev lite konfunderad, är de gifta eller? Om de gifter sig i kopian borde de ju göra det i verkligheten också.
Nja.. att det är kopior betdyer det att de ju itne göra samma sak.. det är ju som att ha en tvillingsyster/bror, men man gör ju itne exakt som den andra gör så...  ???

Det kanske finns något annat avsnitt där de gifter sig i verkligeheten? isåfall vilket och hur gick smekmånaden?  

Dem gifter sig i 7:e säsongens 'Drive', men man får tyvärr inte se nån ceremoni...

Smekmånad vet jag inget om.. har itne sett så många avsnitt från s. 7.. kanske  Lieutenant Lind eller Lis@ vet nåt om det?    :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom gifte sig i slutet av avsnittet Drive man fick ju inte se när dom gifte sig synd!!! men man fick se i slutet flyern fara i väg och det stod just meried på den och det hängde efter såna där burkar eller dunkar....

Dom gifte sig per dataström på stjärndatumet: 54089....

Och jag tror att dom hade att vara i vägg på flyern några dar som smekmånad annars så hade dom nog ingen smekmånad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och doktorn, blev ju nåt i TTDS...

vad det var kommer jag inte ihåg... B'Elanna blev ju maskinchef, efter andra avsnittet.. men jag håller med dig.. det är händer inte så ofta när nån stiger graderna..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, lite lurigt är att Tom blev degraderad och sedan befordrad igen fast stackars Harry har varit ensign från början till slut.

Tuvoks befodran fattar jag inte mycket av. om han är Lieutenant Commander eller bara Lieutenant.

Och de kallar honom för Lieutenant och inte som i Datas fall Lieutenant Commander eller Commander.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det blev han väl inte på riktigt?

Han fick väl en hedersmedalj och tillåtelse att forska mer om hur det skulle fungera att ha ett ECH?

Eftersom ämnet är spolervarnart så kan jag väl säga att ECH återvänder i ett senare avsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...