Gå till innehåll

Tips: DS9 kommer som billighetsutgåvor


Homn

Rekommenderade inlägg

det var kul, blir nog till att köpa boxarna i sommar. har faktiskt aldrig tittat på ds9 mer än första skivan i säsong 1, den hyrde jag. men så fort jag såg omslagen på de nya boxarna blev jag riktigt sugen på att köpa dom. det var bra att de har blivit billiga, dom kostar lite mer än en vanlig dvd-film men man får så mycket mer, så man lär inte bli besviken. förut vägrade jag köpa en box, de kostar ju en förmögenhet. hoppas de gör billiga versioner av voy och ent också.

Redigerad av NX-01
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
men så fort jag såg omslagen på de nya boxarna blev jag riktigt sugen på att köpa dom

Vet hur det är. När jag såg omslagen på discshop.se så började jag dregla, fick köpa ett nytt tangentbord. Nu har jag beställt alla säsonger så nu behöver jag inte dregla längre. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Om ni har läst ett av mina tidigare inlägg i den här tråden så vet ni att jag har beställt alla säsonger av DS9. Så därför så medellar jag att jag inte kommer att kunna skriva så många inlägg som jag brukar eftersom jag kommer att spendera den mesta delen av min fritid med att se på DS9.

Nu måste jag få något sorts pris för längsta meningen. :D

Redigerad av P'kea
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 1 år senare...
Alla serier utom TOS finns nu i billighetsutgåva. För den som inte visste.

Ange gärna var. Tråden gäller ju främst DS9 och första inlägget är från 2007 samt med en länk till Discshop.

Utveckla gärna ditt inlägg lite mer och kanske även bifoga en länk där du sett ett erbjudande. Blir enklare för dom som är intresserade att hitta då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla serier utom TOS finns nu i billighetsutgåva. För den som inte visste.

Ange gärna var. Tråden gäller ju främst DS9 och första inlägget är från 2007 samt med en länk till Discshop.

Utveckla gärna ditt inlägg lite mer och kanske även bifoga en länk där du sett ett erbjudande. Blir enklare för dom som är intresserade att hitta då.

Okej då ;)

Länk till VOY säsong 1: http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php...s&&ref=

Länk till ENT säsong 1: http://cdon.se/film/star_trek_enterprise_s...7_disc)-4054125

Mja fast t.ex DS9 ligger på max 262 kr medans Enterprise ligger på minst 328 kr. Så jag väntar nog ett halvår till innan jag går loss på Enterprise. För mej går smärtgränsen vid 300 kr när det är "gamla" serier. Det är ändå 76 kr i skillnad. Men det börjar bli intressant!

De 359 kr(köpte den på sfbok) jag la på Enterprise s1 var bland de bäst spenderade pengar jag någonsin haft.

Var inte feg för att lägga till lite extra pengar vi pratar ju faktiskt om ST här ;)

Redigerad av Mr Trek
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla serier utom TOS finns nu i billighetsutgåva. För den som inte visste.

Ange gärna var. Tråden gäller ju främst DS9 och första inlägget är från 2007 samt med en länk till Discshop.

Utveckla gärna ditt inlägg lite mer och kanske även bifoga en länk där du sett ett erbjudande. Blir enklare för dom som är intresserade att hitta då.

Han syftade nog inte på något erbjudande, utan endast om att billigare utgåvor än de tidigare nu finns till samtliga serier utom TOS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det var mer det jag syftade på. Men det gör inget att jag behövde tipsa. Sen tror ju jag att alla som har tagit sig till detta forum har tillräckligt med internetkunskap för att leta upp Star Trek boxar etc på egen hand. Vissa kanske dock behöver veta att de finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det var mer det jag syftade på. Men det gör inget att jag behövde tipsa. Sen tror ju jag att alla som har tagit sig till detta forum har tillräckligt med internetkunskap för att leta upp Star Trek boxar etc på egen hand. Vissa kanske dock behöver veta att de finns.

Tänkte samma sak. Har man hittat till detta forum kan man säkert ta sig till Discshop, Ginza etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samtidigt bör väl inte forumet förvandlas till en reklamplats för olika företag heller. Vi har ingen reklam på databasen och forumet och det tycker jag är skönt. Så det gäller väl att göra en avvägning antar jag. J.

Jag hade detta i åtanke och postade inte två länkar till samma företag av denna anledning. Självklart skall inte forumet bli en plats för reklam.

PS Länkarna är ändå till de billigaste sidorna DS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Någon som vet om kvalitén är samma på de billigare versionerna? Köpte Buffy för 10 pund per säsong från england men kvalitén var som om de vore VHS (och jo det var officiella skivor inga pirat eller nått sånt) men kan ha att göra med kvalitén på kamerorna och filmen som användes när det spelades in kanske. Men är väl lika många skivor åtminståne? Ibland komprimerar de ner det för att tjäna pengar på antalet skivor. Märks tydligt om man köper en billig DVD för 29kr på mataffären med 3-4 filmer inpressade på skivan så varje film knappt bli VCD kvalité.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...