Jump to content
Sign in to follow this  
Bromma_Herman

Saker som ej kommer hända

Recommended Posts

Bara för att informera. När jag skrev denna lista hade jag INTE sett alla avsnitt.....Men att gissa går bra. Jag tror dock att Tuvok inte har sprungit på Holodeck 1 och lekt Robin Hood men om han har gjord det, Säg namnet på avsnittet så att jag kan ladda hem det! Men jag har sett Endgame och Janeway ger Stenålders-Janeway lite kaffé. Då säger Stenåldersjaneway "I dont know why I ever gave this up!"

Det finns ett avsnitt där Tuvok går i holodeck skog med Naomi wildman . Vet någon vilket avsnitt det är??

Vill ladda ner den.

:tomte:

Captain Proton, Jag vet inte riktigt vilket det e men det finns en rolig Blooper till det avsnittet!!!!

Naomi o han ska gå i i en grotta men när naomi gått in o "Tuvok" tittar in springer han åt andra hållet o säger: Im not going in there!!!! Det märks att Tim Russ inte är äkta Vulcan........

Captain Proton, Jag vet inte riktigt vilket det e men det finns en J'vligt rolig Blooper till det avsnittet!!!!

Naomi o han ska gå i i en grotta men när naomi gått in o "Tuvok" tittar in springer han åt andra hållet o säger: Im not going in there!!!! Det märks att Tim Russ inte är äkta Vulcan........

Avsnittets namn är "Innocence" (säsong 2). Jag har också sett blooper-filmen du skriver om och jag håller med om att den är superkul. :D

Vill också upplysa om att den lilla flickan inte är Naomi.

Edited by Sotunk

Captain Proton, Jag vet inte riktigt vilket det e men det finns en J'vligt rolig Blooper till det avsnittet!!!!

Avsnittets namn är "Innocence" (säsong 2). Jag har också sett blooper-filmen du skriver om och jag håller med om att den är superkul. :D

Vill också upplysa om att den lilla flickan inte är Naomi.

Okej! Tack för upplysningen. Jag har sett den där bloopern på Tuvok i skogen.

Tack Sotunk, nu vet jag vilket avsnitt att ladda ner.

Folk som sitter och softar på t.ex. Ten Forward(på Enterprise), eller något soft plejs ombord på Voyager, kommer aldrig att få sitta där i lugn och ro. De blir alltid anropade; Please report to the bridge

Edited by Grand Nagus Mak

Sign in to follow this  

• Create New...