Gå till innehåll

Hur många tycker att TNG skall repriseras?


  

111 medlemmar har röstat

  1. 1.

    • Ja, den skall repriseras
      98
    • Nej, den skall inte repriseras
      10


Rekommenderade inlägg

  • Svar 97
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Jag tror inte att Kanal 5 har kvar rättigheterna för att sända TNG.

jo jag är ganska säker på att de inte har dem heller.

Men femman är väl inte kända för att banga på repriser, så det får mig att undra lite. Är det så att TNG rättigheterna är för dyra i jämnförelse med antal tittare eller tror ni att det är så att femman tycker det är helt ointressant att sända det igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men femman är väl inte kända för att banga på repriser

Nä verkligen inte (Ali G 3 ggr inom loppet av två år :-@ ) Då tycker man ju verkligen att de kunde reprisera Sta Trek. Jag menar den där Babylon 5 verkar de ju kört hur länge som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Insämmer också, fast jag tycker SVT ska köpa in det istället, jag har inte femman.

Crusade finns det så få ansnitt till (ca ett dussin) så femman är nog inte intresserad av det. Fast eftersom det är "uppföljaren" till Babylon 5 som de har visat så kanske de är det ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle ju vara kul om det repriserades, men jag tror att chansen för att det skulle inträffa är väldigt liten. Dels så håller de på att ge ut hela serien på DVD, och dels har de redan sänt ett par av säsongerna innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Isåfall tycker jag att man skulle sända DS9, 3:an gav ju upp efter en säsong (eller hur va det?). Annars skulle jag gärna se Roddenberry-serien Earth: Final Conflict på svensk TV, verkar va en ganska roande serie när den väl kommer igång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Isåfall tycker jag att man skulle sända DS9, 3:an gav ju upp efter en säsong (eller hur va det?). Annars skulle jag gärna se

JAg har hört många rykten om att 3:an skulle ha sänt DS9, men ingen verkar veta med säkerhet. Ngn som konkret kan säga när det var och hur mycket de sände?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Ett tips till alla er som vil se TNG: det mest troliga är att de inte kommer att visa nåt på tv den närmsta tiden, eftersom avsnitten just nu kommer på DVD. Så låna en vhs av någon och kolla lite innan ni köper en box. Köp sedan boxarna! Det är väl använda pengar om man gillar Star Trek :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...