Gå till innehåll

Frågor?


Rekommenderade inlägg

  • 1 månad senare...
  • Svar 151
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

:biggrin:

Fler bilder på besättningmedlemmarna är på gång. Kommer antagligen upp i nån av de närmaste uppdateringarna.

Det här med avsnitten får jag fundera mer på. Vad är det för info du vill ha med om avsnitten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sett en sida som heter "Star Trek på svenska" som redo visar hela avsnitt. Det är roligt att läsa dessa.

Då är det också kommentarer om avsnitten, om skådespelarna gjort någon annan karaktar osv.

Han som spelar Tom Paris (kommer ej i håg vad han hter) splade en fighter pilot i ett TNG avsitt ex.

Om du skulle göra nått liknande vore kul. Jag förstår vad du menar Peter men smaken är som baken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror det är så att det finns tre olika grupper:

Administratörer, Moderatorer och Medlemmar.

Så är man en Administratör eller Moderator så får man den där lilla bilden ijämte sitt namn. Det är alltså inte nån grupp som jag själv har skapat.

(Jag tror att det fungerar så här, för det finns nämligen ingen manual eller dokumentation om hur Ikonboard fungerar.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför nås inte min respektive Mikaels bild just nu. Din syns bra, men våra har en sådan där "kraschad bild", i stället för den som skall synas, som är så vanlig för IE/Netscape. Tillfällig miss i systemet antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, nu när jag ser efter lite närmare kan det nog vara tre gubbar faktist. det tog mig ett tag att försöka se vad det var först och första såg det ut som ägg i äggkoppar.

Ska jag tilltala Peter Sir eller är det samma sak som med Peter som Jocke?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sidan är väl tydlig, seriös samtidigt som den ger intryck av personlig fingerkänsla. Ett gott hantverk, kort sagt

Avsnittsguider som avslöjar sluten är minst sagt överseriösa. Man läser dem väl inte för att veta innan hur ett avsnitt slutar. Om nu detta roar någon, kan det väl stå ex. "fullständig avsnittsdeklaration", eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag tror det är Paramount som äger copyright på texterna. Jag har skyddat sidan lite genom att jag har med copyright informationen, men man kan ju aldrig vara helt säker.

Paramount verkar även ha gått av krigsstigen. Det var ett tag som dom stängde av sidor lite här och var. Jag fattade aldrig varför dom gjorde det för att de flesta sidorna gjorde ju en massa reklam för ST.

stvoyager.nu är ju faktiskt en ganska liten sida som ligger i Sverige. De amerikanska sidorna är betydligt större.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...