Gå till innehåll

Sändningstider på TV4 science fiction


Nyhet

Rekommenderade inlägg

TV4 science fiction, som har premiär den 29 februari, har nu släppt sändningstiderna för vissa av serierna som skall visas där.

  • Masters of science fiction, premiär onsdagen den 5 mars klockan 21.00
  • Star Trek: Voyager, sänds måndag-fredag klockan 18.15 med premiär den 29 februari
  • Månbas Alpha, premiär måndagen den 3 mars klockan 20.00
  • Gene Roddenberry's Andromeda, sänds måndag-fredag klockan 23.00 med premiär den 29 februari
  • 7 days, premiär tisdagen den 4 mars klockan 22.00
  • Thunderbirds, premiär fredagen den 29 februari klockan 22.00

(Tack till Erik)

[ Till originalnyheten ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TV4 science fiction, som har premiär den 29 februari, har nu släppt sändningstiderna för vissa av serierna som skall visas där.

  • Masters of science fiction, premiär onsdagen den 5 mars klockan 21.00
  • Star Trek: Voyager, sänds måndag-fredag klockan 18.15 med premiär den 29 februari
  • Månbas Alpha, premiär måndagen den 3 mars klockan 20.00
  • Gene Roddenberry's Andromeda, sänds måndag-fredag klockan 23.00 med premiär den 29 februari
  • 7 days, premiär tisdagen den 4 mars klockan 22.00
  • Thunderbirds, premiär fredagen den 29 februari klockan 22.00

(Tack till Erik)

[ Till originalnyheten ]

Efter att ha sett Voyager's perfekta sändningstid vet jag inte vad jag gör om inte 4 sci-fi finns i com hem hus. Seriöst, det passar hur bra in som helst med Voyager 18.15 om jag tänker vilka andra program jag ser, och sen just att det är Voyager som jag faktiskt inte har sett. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sändningstiderna är inte 100% rätt i denna nyhetsartikel. Eftersom vi inte fick någon källhänvisning till var uppgifterna kommer ifrån så har jag lyckats att gräva fram lite mer utförligare information.

TV4 har nu slängt upp en ny programstartlista som täcker Januari-Mars och där återfinns starttider för några av serierna på TV4 Science Fiction.

Denna lista uppdaterar TV4 allteftersom och just nu verkar dom inte ha spikat alla sändningstider än. Det är bara att kolla in listan själva nu och framöver för mer info om startdatum och starttider.

Såg även att dom köpt in (Borta i Rymden) --> Red Dwarf samt Mutant X och det skulle inte förvåna mig om det finns fler serier i den där låååånga listan.

Andromeda kommer förvisso visas mån-fre men den visas 17:30 och med en repris 22:50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...