Gå till innehåll

Robert Picardo får en fast roll i Stargate Atlantis


Nyhet

Rekommenderade inlägg

TV Guide skriver i en artikel att Robert Picardo kommer få en återkommande roll som Richard Woolsey i den femte säsongen av Stargate Atlantis. Han kommer att leda expeditionen då Amanda Tapping som spelar karaktären Samantha Carter kommer att spela in 13 avsnitt av serien Sanctuary för Sci Fi Channel och således inte kommer få lika mycket tid över till att spela sin karaktär i den femte säsongen, det är dock sagt att hon kommer att medverka till och från under säsongen.

(Tack till Joakim)

[ Till originalnyheten ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Man undrar hur lät det är att fastan i "science fiction-facket" som skådespelare egentligen. Picardo har ju självklart gjort andra roller men man bara funderar lite. Mark Hamill (Luke i star wars) har varit med i den mycket mogna och excelenta tv serien "son of a beach" där han spelade skurk! Det är verkligen ett kuligt inhopp och långt ifrån hans roll i star wars! (Jo jag vet att han ocks?? har varit med i en Carl Hamilton-film) :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intresant att många av bikaraktärerna (de mer störande) i SG-1 har fått större roller i Atlantis. Jag har visserligen inget emot att få se mer av Robert Picardo, men jag har inte gillar hans karaktär så hemskt mycket tidigare. Men kanske blir han bättre nu om han får mer utrymme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror säkert att han utvecklas. Skulle vara troligt OCH roligt att han får lite mer action-betonade göromål på en ofrivilig basis.

Det skulle definitivt vara intresant. Skulle gärna se honom ute på "fältet" med vapen i hand. Något för Picardo att bita i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...