Gå till innehåll

Nästan 11.000 inlägg


Rekommenderade inlägg

Hämtat från framsidan:

Star Trek Forum har totalt 10761 inlägg (10324 svar till 437 Ämnen)

De flesta av inläggen är dessutom väldigt bra och roliga att läsa. Vilken kunskap vi sammanlagt besitter på detta forum! (och vilka nördar alla andra tycker att vi är :D )

Grattis till allihop till detta forums utveckling, men framför allt till Jocke, vår guru som håller ihop allting så bra!

Förra diskussionen i detta ämne startade för ett år sedan, och forumet hade då 1000 inlägg, alltså en ökning på mellan 9000 och 10000 på ett år! [ 1000 inlägg ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är verkligen ett jättebra forum vi har här, och jag tror att det har hjälpt till att sporra fler Star trek-instresserade än mig, för utan detta forat hade jag fortfarande suttit själv på treffarna, men nu har jag massa kompisar med vilka jag kan dela såna upplevelser med! :D

Må detta forum leva länge och fortsätta blomstra. :vulcan:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 månader senare...

*Fanfarer, paradmusik*

Essray presenterar stolt: Forumets 15000:e inlägg.

Nu har forumet nått nya höjder, och det är en stor ära för mig att få skriva detta jubileumsinlägg. Jag skulle vilja tacka alla medlemmar (och forumledare) för att de bidragit till att förgylla mitt liv, med detta fantastiska forum.

Och på en sådan här dag skulle jag också vilja ta tillfället i akt att fundera lite över framtiden. Hur kommer forumet aty finnas kvar? Kommer det bli så att vi till slut har diskuterat allt som går att diskutera, och framfört alla åsikter som tänkas kan? Kommer nya medlemmars inlägg bara att bli upprepningar av tidagre?

Ja, jag hoppas då verkligen inte det. Jag hoppas att detta forum skall finnas kvar ända tills Star Trek slår in i verkligheten (och gärna lite längre, för då kommer det ju att finnas massor att diskutera).

Men det är inte jag som bestämmer över forumets framtid. Det är vi alla tillsammans. Så fortsätt att skriva (Men spamma inte).

Jag tycker att vi utbringar ett fyrfaldigt leve för Forumet:

*Det leve, HURRA, HURRA, HURRA, HURRA*

:):w00t::D:borg1: :cardassian: :klingon: :vulcan: :ferengi: :jemhadar:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 månader senare...

Senaste nytt:

Våra medlemmar har gjort totalt 20.029 inlägg

Vi har 191 registrerade medlemmar

Den nyaste medlemmen är t'liss

Flest användare inloggade någonsin var 13 den 9 Jan 2003, 22:04

WOW! Sedan 7 juli 2002 har vi fått ytterligare 9000 inlägg, och vi är alltså uppe i ytterligare en tiotusing!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WOW! Sedan 7 juli 2002 har vi fått ytterligare 9000 inlägg, och vi är alltså uppe i ytterligare en tiotusing!

Jag är imponerad av hur detta forum sköts, dess innehåll, samt alla praktiska funktioner i detta forum.

Detta "Borgar" för ett levande forum med många inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 1 år senare...

Det var ett tag sedan vi sammanställde "resultatet" på antal inlägg:

Våra medlemmar har gjort totalt 31.762 inlägg

Vi har 436 registrerade medlemmar

Flest användare inloggade någonsin var 67 den 19 Oct 2004, 11:53

Vi är alltså nu uppe i över 31.000 inlägg och då är inte Ten Forward medräknat så klart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 månader senare...
Finns det en viss begränsning på hur många inlägg som forumet kan uppnå?

Det som begränsar hur många inlägg forumet kan uppnå är, som Shinzon skriver, hur mycket utrymme man har på webbhotellet och hur mycket servern klarar. Det finns forum som har flera miljoner inlägg och det klarar forumet av, men då får man ha en egen server och säkert också en till databasen.

Men detta är nog inget vi behöver tänka på föränn vi kommer upp i några hundra tusen inlägg och det tror jag kommer dröja.

Vi ska vara väldigt nöjda över att vi har ca 35.000 inlägg, vilket gör oss till det största svenska ST-forumet (vi har inte så mycket konkurrens, men ändå ;)), och att det i stort sett är bra inlägg :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...