Gå till innehåll

George Takei fick så tills sist sin man


Nyhet

Rekommenderade inlägg

Som många säkert redan har hört så har allas vår George "Hikaru Sulu" Takei gått i giftastankar en längre tid. Den gångna helgen var det så äntligen dags att skrida till verket och altaret. På Japanese American National Museum i Los Angeles hölls cermonin som hade samlat över 200 gäster. "Han är min kärlek och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom", sade George Takei om Brad Altman, hans pojkvän sedan 20 år tillbaka.

takeiandaltman_080917_tumme.jpg

George Takei och Brad Altman.

(Tack till Göran "Thalaxian")

[ Till originalnyheten ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag önskar George Takei och Brad Altman allt gott i sitt äktenskap.

Jag har dock inte sett det skrivas så mycket om en ST-skådespelares privatliv, här på forumet, som om Takei. Undrar hur det kommer sig. Är det faktum, att det är ett homosexuelt bröllop, något som gör saken mer intresant eller anmärkningsvärd?? Personligen så är jag inte så väldigt intreserad av skådespelares privatliv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Koenig var Best Man och Nichols Best Lady eller vad det nu heter, så mycket vet jag.

Heter det inte brudtärna? :blink: :)

Eftersom det inte finns någon "brud" av de 2 som ska gifta sig så blir det nog inte brudtärna. Hursomhelst ville hon inte använda det traditionella engelska namnet/titeln så dom kallade henne för något annat, Best Lady om jag nu kommer ihåg rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Koenig var Best Man och Nichols Best Lady eller vad det nu heter, så mycket vet jag.

Heter det inte brudtärna? :blink: :)

Eftersom det inte finns någon "brud" av de 2 som ska gifta sig så blir det nog inte brudtärna. Hursomhelst ville hon inte använda det traditionella engelska namnet/titeln så dom kallade henne för något annat, Best Lady om jag nu kommer ihåg rätt.

Jo, du har givetvis rätt... Det blir ju lite komplicerat med titlarna vid homosexuella bröllop... Men det är väl tid att ruska om i äktenskapsdjungeln ändå... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...