Gå till innehåll

Håll ögonen öppna för små gröna män i morgon...


Nyhet

Rekommenderade inlägg

littlegreenmen_081013.pngI Aftonbladet idag kan man läsa att jorden eventuellt kommer att besökas av små gröna män imorgon. Tidningen har fått sina uppgifter från olika vadslagningssajter som lagt upp möjligheten att spela på uppgiften efter att det cirkulerat rykten på nätet att världen kommer att besökas av utomjordingar den 14:e oktober.

Vi pratar om miljoner dollar som vi måste dela ut till ganska många om utomjordingarna faktiskt landar, säger Rupert Adams på spelbolaget William Hill.

[ Till originalnyheten ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjaaa, nu ligger den ju under Nyheter och inte under Ten Forward. Sedan är jag mer intresserad av seriösa nyheter och liknande än det kvällspressen skriver om. Speciellt i detta fall då inget i nyheten känns det minsta seriöst. Trodde vi hade en viss standard på nyheter vi väljer att ta upp men så kanske inte är fallet. Men visst, smaken är som baken. Delad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar vilket odds man skulle få om man slog vad om jordens undergång? Denna nyhet känns ok för övrigt eftersom den visar på hur många som är beredda på att satsa pengar på knäppa saker. Hm man kanske borde satsa en slant på att utomjordingar landar 4 april 2061 eller när det nu var.... J.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som vadslagningen i Rat Race, den som har sett den vet jag vad jag pratar om.

Men som många säger, varför spendera pengar på någonting man varken har värde av eller kommer att få tillbaka. Köp en Star Trek novel eller en säsong Star Trek istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...