Gå till innehåll

Vad tycker icke-trekkers om ST11-trailern?


Aike

Rekommenderade inlägg

Det är väl bra att filmen är mainstream? Jag tar hellre en mainstream blockbuster av superformat än en riktigt smal film som älskas av enbart några få trekkers! Missförstå mig inte nu, det är viktigt att trekkers gillar filmen men för att man ska kunna nå en publik och utveckla star trek är det viktigt att man försöker ge biopubliken vad denna vill ha! J.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är en kul blogg om filmen och trailern:

"Så fort ni har sett rubriken här så lär ni tänak det här var en nörd serie och bara nördarna som gillade serien kommer se fram emot den här filmen, nu är det direkt inga nyheter att Star Trek skall bli en film men jag kan inte låta bli att berätta hur mycket jag längtar när den här filmen kommer. Jag har alltid avskytt Star Trek, har aldrig förstått mig på det och tycker det är 100 ggr nördigare än Star Wars (Star Wars är bra förresten) men efter att ha sett den här trailern så kan man inte låta bli att se fram emot när den släpps på svenska biografer."

Källa: http://vadvilldu.se/

Har sett ett liknande resonemang på en annan blogg med (fast jag har glömt bort var det var).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

En kompis såg den tredje trailern och sa "Men fy, det är ju i rymden. ***** sci fi". Dock är han intresserad av rymden och vi såg tillsammans uppskjutningen av Atlantis, han gillar även Sunshine och Alien. Men Star Trek och all annan sci fi är fy och blä.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...