Gå till innehåll

Nån happenning isamband med premiären i Stockholm?


bruse

Rekommenderade inlägg

Blir det nåt evenemang eller så före premiären här i Stockholm, eller står ni bara och häckar i grupp före starten? :rolleyes:

Jag förutsatte att 18.10 är första visningen aka premiär, för till den har jag köpt biljett.

Väl mött om inte annat!

(bäste moderator, hittade ingen tråd om detta, men finns det en, flytta gärna som det behagar).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innan filmen finns det trekkers som delar ut material till de som kommer (reklam, etc) och sedan kommer det att vara utlottningar av diverse spännande material mellan reklamen och filmen. Läs mer i vår databas under "Aktiviteter". Det kommer dessutom vara likadana saker som händer i Göteborg och Malmö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle väl vara vi på stockholm trekkers om är närmast ansvariga för en sådan men mer än aktiviteter vid bion har jag itne hört talas om. Däremot har vi (inte jag dock då jag är i göteborg!) en star trek dag i skarpnäcks kulturhus dagen efter då det säkerligen kommer att dryftas en hel del om den nya filmen och där du givetvis är varmt välkommen! J.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...