Mr Trek 0 Report post Posted March 12, 2010 Ja, välkommen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fmi 0 Report post Posted May 17, 2010 Jag har nu lämnat Lund för att åtminstone temporärt (och förhoppningsvis mer permanent) bosätta mig i Nyköping i Södermanland. *vinkar till de andra Nyköpingsborna på forumet* Quote Share this post Link to post Share on other sites
pela 0 Report post Posted May 17, 2010 Kungälv, Bohuslän Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fleetadmiral 0 Report post Posted May 24, 2010 (edited) Jag bor visserligen i Stockholm[s län] som angetts ovan, men det vore mer riktigt att ange Södermanland och förorten Huddinge. Edited May 24, 2010 by Fleetadmiral Quote Share this post Link to post Share on other sites
RoLaren 2 Report post Posted May 24, 2010 Kanske Fleetadmiral är medlem i Sthlm Trekkers då? Quote Share this post Link to post Share on other sites
emil9898 0 Report post Posted May 24, 2010 Jag bor i sundsvall västernorrland Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pjotr'k 8 Report post Posted May 24, 2010 Jag bor i sundsvall västernorrland Västernorrland är länet, Medelpad är landskapet, och där står du med redan! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tribble 0 Report post Posted August 3, 2010 Katrineholm - Södermanland Quote Share this post Link to post Share on other sites
Levir 0 Report post Posted August 3, 2010 Bleking här, Karlskrona + Nättraby. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Doktor.Doom 0 Report post Posted August 3, 2010 Mitt ute i skogen i boråskommun, Västergötland Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kir'Shara 0 Report post Posted August 3, 2010 (edited) ¨ Edited September 10, 2010 by Kir'Shara Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Holy Three 0 Report post Posted August 3, 2010 Om det är i Norrköping/Linköping eller nära nog så får du gärna delta i våra små träffar vi har ibland. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kir'Shara 0 Report post Posted August 4, 2010 (edited) ¨ Edited September 10, 2010 by Kir'Shara Quote Share this post Link to post Share on other sites
lhotus 0 Report post Posted August 31, 2010 Tjo! Närke - Hallsberg Quote Share this post Link to post Share on other sites
sunden 0 Report post Posted August 31, 2010 Jönköping, Småland Quote Share this post Link to post Share on other sites
Qnorsten 0 Report post Posted September 5, 2010 Nyinflyttad i Göteborg så där jag befinner mig nu. Är dock ursprungligen från Ludvika Trakten i dalarna så befinner mig där rätt så ofta också Quote Share this post Link to post Share on other sites
startrek92 0 Report post Posted September 7, 2010 Ser man på jag är int enda från finland Tilläg mig till finland listan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fmi 0 Report post Posted September 8, 2010 Ser man på jag är int enda från finland Tilläg mig till finland listan Minun vanhemmat ovat Kemistä, niin olen melkeen suomalainen (Mina föräldrar är från Kemi (ort i norra Finland), så jag är nästan finsk ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sixx85 0 Report post Posted September 8, 2010 Är förmodligen Uppsalabo inom en snar framtid, annars bor jag ute i skogen inte långt från den berömda byn Knutby =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
BeamMeUp27 0 Report post Posted October 29, 2010 Kalmar,Småland är stället där jag bor för tillfället Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pjotr'k 8 Report post Posted October 29, 2010 Kul! Jag bodde i Kalmar i 9 år fram till för två år sedan, men har flyttat sedan dess. Är i Kalmar på begravning i nästa vecka - en mycket vacker stad, om än lite Star Trek-fattig... Jag brukade titta på Star Trek med en kompis där, men de flesta kände inte för det. Håll utkik på studentkårens program, där kan det ibland bli lite Star Trek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ann O´Nym 0 Report post Posted May 3, 2011 Vänersborg: Kashked I'M NOT ALONE!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
laxsill 0 Report post Posted May 3, 2011 Ska man skriva vart man bor? Uppsala för min del! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ecco 0 Report post Posted May 30, 2011 Kristinehamn är min hemort. Någon mer därifrån? Quote Share this post Link to post Share on other sites
johannalaforge 0 Report post Posted May 30, 2011 Bor just nu (och förhoppningsvis ett bra tag) i Göteborg, och har gjort det sen förra hösten. Annars har jag bott i: - Växjö, Småland. - Ulricehamn, Västergötland - Askersund, Närke - Kiruna, Lappland - Södertäljetrakterna, Sörmland Så lite berest får jag nog lov att säga att jag är ;) Vet dock inte vilken ort jag ska kalla min hemort? :knäpp: Quote Share this post Link to post Share on other sites