Lorien Posted October 12, 2009 Report Posted October 12, 2009 (edited) För ett par dagar sedan såg jag att Dwayne Johnson eller The Rock som han kallas, har haft en biroll under episoden "Tsunkatse" i StarTrek Voyager. Han var karaktären Pendari Champion. Det kom som en överrasking för mig, visste inte om detta. Men det var i för sig ett tag sedan jag kollade på serien. Edited October 12, 2009 by Lorien Quote
Aike Posted October 12, 2009 Report Posted October 12, 2009 Han var med för att wrestling sändes på samma kanal som Voyager i USA vid den här tiden. Quote
Lorien Posted October 12, 2009 Author Report Posted October 12, 2009 Det visste jag inte. men vilken kanal var det Aike? Quote
Lorien Posted October 12, 2009 Author Report Posted October 12, 2009 UPN. Ok, tack för informationen. ;) Quote
Unkas Posted October 13, 2009 Report Posted October 13, 2009 Jag hade glömt att han var med i VOY. Får ta och se det avsnittet igen. Dwayne "The Rock" Johnson är för övrigt en intresant person som är med i många olika filmer och sammanhang. Oftast bjuder han mycket på sig själv också. Underhållande! Quote
Lorien Posted October 13, 2009 Author Report Posted October 13, 2009 Jag håller med dig Unkas. Han är ett av mina favorit skådespelare och jag tycker om hans filmer. B) Quote
Recommended Posts