Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nu har till och med jag röstat! Men..vänta oj! Det blev visst Harry Potter istället :(

Nee jag skojade bara! :D Va? Ändrades inte procenten nu när jag röstat?? :blink: Borde ha gått upp till 25% minst ju!

Personligen fattar jag inte att harry Potter ligger tvåa/nära...tycker att dom filmerna är roliga men jisses dom kommer ju inte i närheten av star trek som företeelse! Men det är väl kanske som så att man är inte bättre än sin senaste film!?

Posted

"kommer inte ens i närheten av...." kolla growlings bankbok innan du säger så. Det är massviss med tonåringar som är helt insöade på harry och hans magiska värld :-) J.

Nej det tänker jag inte göra.:) Jag menade som historisk företeelse i tid och antal fans världen över i tiderna.

Posted

"kommer inte ens i närheten av...." kolla growlings bankbok innan du säger så. Det är massviss med tonåringar som är helt insöade på harry och hans magiska värld :-) J.

Fast inte jag :P Som vanligt med saker jag "borde" läst/sett. :D

×
×
  • Create New...