Gå till innehåll
Nyhet

Se Enterprise NX:s öde här

Rekommenderade inlägg

Mina ögon! Helgerån! Jag menar även om serien aldrig fick samma kultstatus som tos så nog borde de ha kunnat hitta någon som ville ha grejerna? Eller rent av betala för dem? Ren och skär idioti!

Vad det gäller normala filmer och serier kan jag förstå att de förstör props om inte annat så av utrymmesskäl, men star trek är ingen vanlig tv serie... J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Där förlorade Paramount en massa pengar, inte bara p g a scenernas värde för trekkers (de hade kunnat få mycket pengar tror jag), utan också trekkers respekt för dem!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Där förlorade Paramount en massa pengar, inte bara p g a scenernas värde för trekkers (de hade kunnat få mycket pengar tror jag), utan också trekkers respekt för dem!

Kunde inte sagt det bättre själv.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om de nu desperat vill bli av med kulisserna, varför inet sälja dem?? Jag förstår inte Paramount. Oftast gör de allt för att krama ur varenda krona. Sedan ser vi plötsligt bilder som denna. Vem som hellst fattar ju att man skulle kunna sålt alltihop för en nätt slant. Det är som om de gör sitt bästa för att irritera fansen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg