Aike Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 Jag har aldrig sett Donnie Darko, men har sett att den har hamnat på topp 250 på IMDB och på liknande sajter har den också mycket höga betyg. Jag gillade Butterfly Effect väldigt mycket och har hört att de är ganska lika varandra. Men Donnie D. såpass bra att den är värd att köpa osedd? Och hur står den sig jämfört just Butterfly Effect? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 Filmen är ganska speciell och absolut sevärd ,men köpvärd vet jag inte... Åsikten om den varierar ganska mycket i min bekantskapskrets. Jag har aldrig fått någon längtan efter att se om den. Om jag vore du skulle jag hyra den först Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted October 29, 2009 Author Report Share Posted October 29, 2009 Filmen är ganska speciell och absolut sevärd ,men köpvärd vet jag inte... Åsikten om den varierar ganska mycket i min bekantskapskrets. Jag har aldrig fått någon längtan efter att se om den. Om jag vore du skulle jag hyra den först Tack för svaret. Jag hade tänkt hyra den, men Lovefilm hade den inte och de hyrbutiker som ligger nära mig har den inte heller. Dock går den att köpa från CDON t ex för 39 kronor (utan frakt), vilket inte är så farligt Så egentligen är väl frågan är filmen värd typ 50 kronor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 Tack för svaret. Jag hade tänkt hyra den, men Lovefilm hade den inte och de hyrbutiker som ligger nära mig har den inte heller. Dock går den att köpa från CDON t ex för 39 kronor (utan frakt), vilket inte är så farligt Så egentligen är väl frågan är filmen värd typ 50 kronor? I så fall så varför inte! Då är det ju inte mycket billigare att hyra den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
747 Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Filmen är ett klockrent köp. En mycket bra och unik film. Något man sällan ser bland all skit som Hollywoodfabriken spottar ur sig dessa dagar. Kolla gärna upp Richard Kelly andra långfilm Southland Tales. Lika bra och unik den med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Jag skulle köpa den om jag hittar den för typ 29 kr, för så bra är den inte. Skillnaden mellan den och Butterfly Effect är att den sist nämnda är riktigt bra, och det är inte Donnie. Den är bara sevärd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 Ojjj... Jag upptäckte att jag redan har Donnie i film samlingen. JAja, den måste ha vatt billig när jag köpte den iaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts