Jump to content
Sign in to follow this  
thestargaze

Roswell

Recommended Posts

Jag är helt frälst i Roswell, började se det först förra året då TV4 sände det i repris sent på måndag natt, desvärre var det säsongsavslutning för ett tag sedan och jag gjorde det olagliga som man ej får nämna på denna sida. Men det var för spännande för att kunna vänta på det!

Michael är riktigt het och Brendan är en superduktig skådis och scenerna han gör tillsammans med Majandra (Maria) är så bra! Man kan se serien enbart för de scenerna! Storyn gillar jag hittills (har sett hela första säsongen och två avsnitt av andra) och Tess är faktiskt rätt cool, även om jag hade mycket emot henne från början :) Klumpig som jag var råkade jag läsa vad som händer i tredje säsongen och det förstörde lite. Men som sagt, otroligt bra serie!

Karl: Roosvelt finns det ingenting som heter, vad jag vet. Roosevelt var USA:s president 1901-1909 och staden där UFO:t kraschade heter Roswell och ligger i delstaten New Mexico där Albuquerque är "huvudstad". Lite allmänbildning :)

När ska de visa säsong 3 ??? ( ;) )

Jag börjar tröttna på att de repriser..

Det är synd att de förstör en bra serie på det här viset..Man vill ju veta vad som händer mellan Max och Liz till slut.. <_<

Edited by Kathryn Archer

Sign in to follow this  

• Create New...