Jump to content
Sign in to follow this  
Pjotr'k

Andromeda

Recommended Posts

Usch, klarar inte se serien pga av Kevin Sorbo aka Hercules är kapten. Det känns för mycket som Hercules i rymden för mig... :blink:

Hercules i rymden skulle dom ju kunna kalla andromeda, HA HA HA skojade bara HA HA HA!!! :vulcan:

Har TV4 slutat att sända andromeda eller har de bara bytt tid?

Dom visar repriser natten mellan tisdag och onsdag på TV4. Det står det i alla fall i kalenderna här på forat :) .

Har TV4 slutat att sända andromeda eller har de bara bytt tid?

Dom visar repriser natten mellan tisdag och onsdag på TV4. Det står det i alla fall i kalenderna här på forat :) .

Det verkar faktiskt som om de har slutat sända serien. Jag har därför ändrat i kalendern.

Andromeda kommer sändas inatt. Ca kl. 01.20!!! :vulcan:

Är det repris eller kommer det nya avsnitt? :klingon:

Repriser! I kväll är avsnittet då Beka och Trance åker till Bekas farbror och upptäcker att han är Sam Profit. :vulcan:

Jag hade för mig att tv3 visade serien och inte tv4.. :blink:

Säsong 3 är inte ens inköpta.

Andromeda (säsong 3) (nya) - INGA NYA INKÖPTA

Andromeda (säsong 1) ® - Fortsätter 17/2

källa: tv4

Jag som vi se fortsättningen...Det kommer att ta evigheter <_<

Jag hade för mig att tv3 visade serien och inte tv4.. :blink:

Säsong 3 är inte ens inköpta.

Andromeda (säsong 3) (nya) - INGA NYA INKÖPTA

Andromeda (säsong 1) ® - Fortsätter 17/2

källa: tv4

Jag som vi se fortsättningen...Det kommer att ta evigheter <_<

De har ännu inte köpt in säsong 3 ska vi ta och skriva till tittarombusmannen på tv4 och säga att de ska köpa in säsong 3.

Andromeda kommer förmodligen att läggas ner, när Fireworks (produktionsbolaget) försvinner. Sci-fi channel som visar serien har förmodligen inte tillräckligt med pengar att behålla serien utan hjälp från Fireworks. Tråkigt :o

Tv4 kommer säker inte att köpa in tredje säsongen. Repris p?? s2 kommer igång den 11 maj.

Natten mellan tisdagen 29/6 och onsdagen den 30/6 var Andromeda tillbaka i rutan igen efter några veckors uppehåll.

Vilken säsong är det? Är det kanske bara repriser?

Natten mellan tisdagen 29/6 och onsdagen den 30/6 var Andromeda tillbaka i rutan igen efter några veckors uppehåll.

Vilken säsong är det? Är det kanske bara repriser?

Det är från säsong 2, alltså repriser.

Har kollat på serien en del nu i reprisomgången. Funderar på en sak. När någon kommer ombord som behöver Andromedas hjälp (förra avsnittet en ung prins och nu en ledare för en underlägsen flotta), så ska Tyr alltid hitta på massa alternativ till det som kaptenen tycker. I prinsens fall att man ska kriga, medan kaptenen vill ha det mer diplomatiskt. Jag har inte sett serien från början, men har de någon typ av överenskommelse att han ska vara sådan (Tyr)? Sedan sa han till den kvinnliga ledaren att han var nöjd förtillfället med den rollen han har ombord Andromeda. Hon var ju på honom om kaptenplatsen i det fallet. Är det så att han funderar på att ta över? Eller är det något han bara säger hela tiden?

Tycker serien är hyfsad om man bortser från alla tv-spels animationer.

Edited by Mr Borg

Jag har funderat på en sak. Hur tar de sig runt i Andromeda (skeppet alltså) Det är ju jättestort och har förmodligen många däck, men de verkar inte ha några hissar, bara stegar och rampar. Hur går det ihop sig praktiskt? ;)