Gå till innehåll

Cameron vägrar fan en autograf (Video)


Aike

Rekommenderade inlägg

Om han inte ens kan ge en autograf så valde han nog fel yrke...

Sen så tror jag inte han är så trevlig normalt heller, han är väll skild 3 gånger?

Fast hur många gånger man är gift kanske inte har att göra med hur trevlig man är :/

Redigerad av thamupp
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får nog ta och tänka sig för om man är kändis innan man yttrar sig. Det kan väl inte vara så svårt att ge ett fan autograf då och då. Med tanke på att det är fansen som betalar hans lyxliv. Dock tycker jag att hans fan är lite väl påstridig, men han har lite rätt med "Make a real movie". Avatar var medelmåttig. Första Terminator är fortfarande hans bästa film.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast jag förstår Cameron. Dels så är det ju vanligt att ta betalt för autografer i usa (vid mässor och liknande) och dels skulle han väl antagligen inte få något gjort om han satt och skrev autografer hela dagarna. Så det är nog snarare fanset (och hur böjer man fans nurå?) som borde ge med sig. J.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

superstars kommer inte till mässor och sitter vid bord och tar pengar för autografer. De tjänar bra ändå. Enda sättet att få autogaf är att haffa en sådan kändis när man råkar träffa på den. Att vägra ge autograf är ok, men att kalla sitt fan för a$$hole är verkligen inte ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, det där gav lite dubbla budskap. Fanet ber och ber och ber om en autograf från Cameron, får inte en och då blir det lite gnabb. Han är väldigt påstridig men även Cameron visade inte sin bästa sida kanske. Sen i slutet efter att ha beklagat sig över att han jobbat så hårt för att se hans film, så snackar han helt plötsligt skit om filmen? Om det var så illa, varför ville han då ha autografen till att börja med? Var väl ett desperat sista försök att förolämpa Cameron.

Men ja, jag tycker ändå synd om killen som ville ha hans autograf. Det säger ganska mycket om kändisar som är bra på att skriva autografer åt fans. Hyser en sorts respekt åt dom som tar sin tid åt fansen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...