Jump to content
Sign in to follow this  
The Holy Three

Idag gratulerar vi...

Recommended Posts

Man tackar, man tackar. Min dag har inte varit så spännande, men jag har varit ledig i alla fall :)

Jag kom nämligen hem från finlandskryssning och rockkonsert kl 3 i morse och är ganska mosig idag :knäpp: . Men kryssningen var mycket lyckad, åkte Helsingfors tur & retur och vädret var fantastiskt. Social Distortion var också jättebra i gårkväll och vi satt och sjöng i bilen (mer eller mindre vackert :w00t: ) hela vägen hem från Stockholm.

Grattis i efterskott. Finns knappt något bättre sätt att fira sin födelsedag än att gå på rockkonsert. Hur var Social Distortion live? Har inte sett dem men lyssnar en hel del på dem.

Tack :).

Jo Social Distortion var riktigt bra live! Mike Ness har precis lika hes röst i verkligheten och de spelade en blandning av akustisk gitarr och elgitarr i sina låtar som jag verkligen gillar. Scenshowen kunde man inte heller klaga på, även om jag varit på maffigare konsterter med pyroteknik m.m., men det är inte riktigt Social Distortions grej ändå och showen passade dem. De körde ett "lotsas-som-att-spelningen-är-över-och-gå-av-scenen" trick (scenarbetarna kom t. o. m. fram och började dona) som blev väldigt lyckat när de återvände med "Nickles and Dimes" och flera andra höjdarlåtar :). Kortfattat så var vi väldigt nöjda!